Gå til innhold

Thermaltake Shark, Spørmål.

Anbefalte innlegg

Først så lurer jeg på hvordan man tar av fronten sånn at man kan skifte vifta som sitter der?

Også lurer jeg på om det er mulig å finne en annen sidedør med Vindu til kabinettet? syns døra med de "hulene" eller hva jeg skal kalle det samler litt for mye støv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fronten sitter i 6 klips, 3 på hver side. Du må ta av side-dekselet på begge sider. (se bildet)

Det går ann å montere plexi på innsiden over hullene, et litt sota glass gir en bra effekt :) Da får du ikke inn støv heller. "Hulene" som du kaller det skal vel kanskje forestille hai finner.....???

Det går og ann å stille spørsmål her.

post-153-1111404232_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Takk for tips :)

Mente det hadde noe med de klipsene der å gjøre ja, men ville ikke dra og vende i noe tilfelle det skulle bli ødelagt eller lignende.

Så du mener at jeg skulle fjerna "hulene/gitteret" som sitter inni hai finnene? også montere plexiglass der istede?

Men det er vel mulig å finne en annen dør med plexiglass å?

Endret av ToxicMan
Lenke til kommentar

Tja, du trenger kanskje ikke fjerne "hulene/gitteret", bare montere plexi over de på innsiden.

Har ikke hørt om andre dører som passer, men muligens om de samme måla er på andre kasser fra Thermaltake, så vil nok de passe. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...