Tee_Kay Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hei. jeg har en toshiba satellite a20-s103, men jeg får ikke boota fra cdrom noen som vet hvordan jeg gjør? Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Du må velge cdrom som første boot (hvertfall før HDD) i bios. Slik er det på alle maskiner. Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Hvordan komme inn i bios? Lenke til kommentar
gsn Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Har en gammel toshiba satelite selv er ikke greit å komme in i bios, jeg fikk maskinen så jeg har ingen manualer. Eneste måten jeg kom fra til var å lage en oppstarts disket fra en annen maskin. Lykke til. Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 når jeg hadde Toshiba så måttte je trykke F2 når5 pcen startet for å komme inn i biosen Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Er det ikke bare å trykke f2 eller del så tidlig som mulig under oppstart da? Om det eneste du ser under bios oppstart er en logo fra toshiba så kan det lønne seg å trykke på tab. Mulig den forsvinner da. Slik at du kan se div "valg". Lenke til kommentar
BUGS_Y Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hold inn ESC knappen når du slår på maskinen...så får du beskjed om å trykke F1 for Bios...sånn er det iallefall på min Satellite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå