TAAB Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Heisann. Er det noen som vet noe om, eller kan linke til info om kvaliteten på motorene som står i PT Cruiser? Jeg er inneforstått med at Chrysler Voyager er av heller laber kvalitet, men synes å huske at dette ikke gjelder PT Cruiser? All info taes i mot med takk! Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Er eier av en nyere Chrysler Voyager og er kjempefornøyd med den. Må huske på att mange av disse bilene går som firma og leasing biler med påfølgene stell og service. Vet att eldere modeller av denne bilen hadde problemer med bla automatkassene. Skal du gå for en PT Cruiser vil jeg ikke ha kjøpt 1,6 modellen da det blir litt svak motor syntes jeg. Samme er det med 2,0 utgaven av Voyager. Har ikke noen link til det du spør etter men med antallet biler som er solgt i Norge av bla Voyager tror de fleste er rimelig fornøyde. Er 4-5 stykker på skolen til ungene som har samme bilen og de er fornøyde de og. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg har en kompis som har en 3.3 Voyager, og det har vært så mange feil på den. Bla rust på de merkligste steder, motorvansker, og generelt dårlig kvalitet på interiør løsninger. Motor vurderer vel også Voyager som et skummelt kjøp, men det kan jo hende at nyere utgaver har ristet av seg barnesykdommene. Blir ikke bilen produsert i Sveits? Anyhoo....er 2.0L den samme motoren som sitter i Stratus? Jeg mener den har fått godt skussmål Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 2.0 liter'n er vel samme motor som sitter i min Sebring, en 2.0 liter 16v DOCH motor på 141hk. Dette er minste motor denne bilen burde vært levert med, men siden de ønsket å få bilen til under 250.000,- så putta de i 1,6 liter'n fra Neon. Min har gått over 140000km nå uten noen som helst problemer. Eneste jeg har byttet, er plugger og pluggkabler. Skal heller ikke være noen spesielle problemer raportert ennå, automatkassa er hvertfall forbedret fra Voyager og har ikke de berømte problemene der. Mao 2.0 er en kurrant motor, men skal du kjøpe NY PT Cruiser, så får du 2,4 liter'n. Håper folk kan slutte å sammenligne Voyager fra midten av 90 tallet med alle andre nye Chrysler modeller nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå