wilai Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 eg har TT Big water og tanken har blitt øydelagt og eg har lyst på nye pumpe og, så eg lurte på kva slags pumpe eg burde velge, eg bruke vannkjøling kun på cpu og Gpu og eg vil helst ha en 12 volt pumpe. og eg vil helst ikkje kjøpe nye slange og dette her har eg tenkt å kjøpe: 1 stk. AC brakett, for "aquatube at" 156,00 195,00 1 stk. AC LED-kit, for vanntanker, UV 96,00 120,00 1 stk. AC vanntank, "aquatube", Sølv 364,00 455,00 Lenke til kommentar
|plumbo Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Ac har en eheim pompe på microplex men de har også samme pompe ( ser det utsom) på www.3dfxcool.no det er den samme . til en bedre pris så den anbefaler jeg hvis du skal ha alt etter brakketer og andre div ting ( driver og monterer vannkjøling nå med samme system men her gått på lim pinnen et par plasser ...) se på : problemer med montering av vankjøling på dette forume.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Så du bruker den pumpen som fulgte med Bw settet til både cpu og gpu? Hvordan fungerer det? Hva slags gpu blokk bruker du? Lenke til kommentar
wilai Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Så du bruker den pumpen som fulgte med Bw settet til både cpu og gpu? Hvordan fungerer det? Hva slags gpu blokk bruker du? eg har den gpu blocka fra psdata linken er her men det blei for varmt så eg tok den av og det er for pumpe greie bare 120 l i timen og eg vil ha en bedre pumpe vet du Lenke til kommentar
Inja Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 jeg brukte samme gpu blokk og det ble ikke noe særlig varmere 2-3 grader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå