glenn2k Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hey. jeg kjøpte meg nettop et nytt hk ASUS P4P800 SE, og da jeg hadde sittet alt sammen så startet maskinen og alt.. men det som skjer er at maskinen bare restarter seg hele tiden nå den skal starte opp i windows.. samme sted hver gang... er det noen som kan ha en anelse på hva som kan være feil her?? hadde hvert fint om dere kunne ha gitt et tips!! maskinen er: skjermkort: ATI Radeon 9000 HD: Western Digital 40 gb CPU: intel celeron 2.2 Ghz minne: 2xcoisair 256 Mb Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Nytt hovedkort med en harddisk med gammel Windows XP fungerer sjeldent bra. Dersom du ikke har gjort det, reinstaller Windows. husk å ta backup av viktige filer. Sett inn det gamle hovedkortet om nødvendig. Endret 20. mars 2005 av Ulkesh Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hovedkortet ditt reagerer nok med hk filene som ligger i registeret på din nåværende windows installasjon. Overfør de "viktige" filene dine på en cd eller en annen disk og reinstaller windows. Da vil det nok virke som det skal Lenke til kommentar
glenn2k Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 okay.. takker jeg skal prøve det.. så får vi se hva som skjer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå