above Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hei. Jeg holder på å insallere FreeBSD, men får opp dette: "Please specify a mount point for the partition" .. Hva skal jeg skrive inn her? Takker for hjelp på forhånd! Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hvor i katalogstrukturen disken skal være. F.eks er / den vanligste for systemet. Ellers kan man f.eks ha /home, dersom man vil ha en egen home-partisjon. Lenke til kommentar
above Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Takker for raskt svar! Endret 20. mars 2005 av OSTEBU Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) *Slettet*. Endret 20. mars 2005 av Dell_Inspiron Lenke til kommentar
above Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg har nå fått installert det, men vil legge inn xfce4. Jeg skrev pkg_add -r xorg og pkg_add -r xfce4 hver for seg selv, men jeg fikk en Ftp error, unable to get *link* No address record.p" Jeg har kobla til internett, men vet ikke om instillingene er riktig konfogurert.. Kan noen være snill å hjelpe meg, slik at jeg kan få ordna dette i løpet av kvelden? Hva må jeg eventuelt gjøre for å få dette fixa? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Får du pinget noe på nett? ping db.no Lenke til kommentar
above Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Ja, jeg får pinget! Det jeg skriver er cd / etc; vi rc.conf og deretter trykker "i" for å legge til "dhclient=YES", men jeg får ikke bladd.. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg anbefaler at du tar en grundig titt på http://freebsd.org/handbook. Der burde du finne svar på det meste du måtte lure på eller trenge hjelp til. Om ikke er http://bsdforums.org et glimrende forum for alle bsd-smakene og ellers bsd generelt. Lykke til. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå