_Xorcist Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 PWD257 "/" is current directory. TYPE A 200 Type set to A. PORT 10,0,0,8,7,59 200 Port command successful. LIST 150 Opening data connection for directory list. ERROR: [Data]: Connection aborted ------------------------------------------------------- Det står det hos meg, når jeg prøver å connecte på ipen min, "80.." og ikke lan ip`n. Når du connecter til 80.xxx IPen eller når du faktisk ikke er på LAN med serveren? Her ser det forresten ut som om du bruker PORT og da svarer PCen din med sin egen LAN ip og det funker dårlig, det er derfor det er fordelaktig med PASV. Lenke til kommentar
RaveNEyeS Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Har samme problemet hos meg... Prøv Active connection da dette løste mitt problem... Gi tilbakemld. isåfall. Hvor stiller jeg på active å passive? Lenke til kommentar
skol Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Hei, du bestemmer active eller passive mode i ftp-klienten. Les dokumentasjonen for ftp-klienten du bruker om hvordan du kan endre til/fra passive/active mode Endret 30. mars 2005 av skol Lenke til kommentar
Marti Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hvofor ikke spare seg for alt pisspreiket og bare lage en enkel liste? Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hvofor ikke spare seg for alt pisspreiket og bare lage en enkel liste? Hva mener du? Lenke til kommentar
Marti Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Istedenfor så mange poster som sier så mye rart, kan ikke en eller annen sette opp en liste over hva man må gjøre for å kjøre FTP på lan? Evt. andre tjenester? Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 For å kjøre FTP på LAN kreves det ikke all verden. Stort sett bare å installere en ftp server og følge en wizard i programmet. Ellers så er det da satt opp liste over ting som skal gjøres i denne tråden, selv om det er mye rote-poster innimellom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå