Gå til innhold

Ny gaming pc forslag, hva synes dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ville IKKE ha kjøpt en CRT skjerm idag! Hvorfor ikke LCD?

LCD suger til å spille på.

Bare tull, en god LCD skjerm er konge å spille på, du bør ikke utalle deg om ting du ikke er sikker på.

visst han skal ha LCD som går ann å spille på så må han betale ganske mye, eg har ein venn som hadde LCD og der hang bilde litt etter.

Lenke til kommentar

Skal denne kompissen overklokke i framtida? Viss dette er tillfelle ville jeg kanskje valgt ett annet hovedkort..

 

hovedkortet du har valgt er ganske stabilt å med lite feil.. men er jo langt fra overklokkingsvennlig :(

 

Rammen ville jeg byttet i Hyperx elns heller ja. Veldig bra timings på dei..

 

Er ingenting som foreløpig slår en god Crt i spilling..

 

Men LCD derimot er mer praktisk å tar lite plass.. Dreier seg mer om prioriteringer :cool:

Lenke til kommentar

Altså, denne debatten om at en god LCD skjerm er like god som å spille med som en CRT skjerm, dette vil jeg si at ikke stemmer. Å spille med en LCD skjerm er som å se tingene i slow motion motion. Jeg spiller cs 1.6, merker stor forskjell der.

Når jeg begynnte å spille brukte jeg LCD, overgangen fra LCD til CRT var stor, ta USP som eksempel. Denne traff eg mye bedre med når eg spiller med CRT enn LCD, koffor, det vet jeg ikke?

 

Derfor, en god CRT kan ikke i mine øyne måle seg med en LCD.

 

[ ikke begynn med noen "cs 1.6 suger, din ekkle nerd" diskusjoner. I CPL bruker dem CRT ikke LCD, det burde vell telle? ]

Endret av ToppDogg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...