Eplekakespising Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Satte sammen en pc til en venn av meg: Forslag Hva synes dere? (han ville absolutt ha en 4000, så det diskuterer vi ikke ) Endret 20. mars 2005 av Madusius Lenke til kommentar
genetex Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 kjempe bra den der, hadde jeg vert deg (eller kompisen) så ville jeg hatt en litt sterkere strømforsyning, ellers helt tipptopp! Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Tror ikke psu skal være noe begrensning her, men kanskje han ville hatt litt mer lagringsplass. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Ville ha tatt en svart dvd brenner, slik at det står i stil med kabinettet som er svart. Sorry for å si det, men jeg fører meg nøt til å si at 4000+ er litt overkill. Men det er jo ganske sweet overkill maskin han kommer til å få. Kunne godt tatt en lagrings disk, og mer ram. Slik at det står i stil med CPUen. Lenke til kommentar
T2 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg ville IKKE ha kjøpt en CRT skjerm idag! Hvorfor ikke LCD? Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 kjøp heller denne rammen Lenke til kommentar
punzel Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hva med dette skjermkortet ? Skal visst ha lik ytelse som 6800GT + at det er billigere! Men det ser ikke ut som om penger er noe problem her uansett. Også kanskje en Seagate Barracuda 200 gig? Blir for lite med bare en raptor! Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg ville IKKE ha kjøpt en CRT skjerm idag! Hvorfor ikke LCD? LCD suger til å spille på. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 dette skjermkortet kan eg anbefale Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hadde gått for LCD jeg også. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg ville IKKE ha kjøpt en CRT skjerm idag! Hvorfor ikke LCD? LCD suger til å spille på. Bare tull, en god LCD skjerm er konge å spille på, du bør ikke utalle deg om ting du ikke er sikker på. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg ville IKKE ha kjøpt en CRT skjerm idag! Hvorfor ikke LCD? LCD suger til å spille på. Bare tull, en god LCD skjerm er konge å spille på, du bør ikke utalle deg om ting du ikke er sikker på. visst han skal ha LCD som går ann å spille på så må han betale ganske mye, eg har ein venn som hadde LCD og der hang bilde litt etter. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 BTW: Samsung syncmaster er drit bra merke Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Her er en LG 17" LCD skjerm med bare 12ms svarttid til 1900. Lenke til kommentar
onze Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 om ikke så lenge kommer det LCD skjermer med så lite som 4ms.. og da ville nok jeg vurdert LCD framfor CRT. http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=14252 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Denne vant Den store spilltesten her på HW.no skjermen her er testen av skjermen : Test også er den ganske billig og...... kun ca. 2700 på komplett.no! EDIT: leif Endret 20. mars 2005 av Xtra Lenke til kommentar
ALLAH Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Skal denne kompissen overklokke i framtida? Viss dette er tillfelle ville jeg kanskje valgt ett annet hovedkort.. hovedkortet du har valgt er ganske stabilt å med lite feil.. men er jo langt fra overklokkingsvennlig Rammen ville jeg byttet i Hyperx elns heller ja. Veldig bra timings på dei.. Er ingenting som foreløpig slår en god Crt i spilling.. Men LCD derimot er mer praktisk å tar lite plass.. Dreier seg mer om prioriteringer Lenke til kommentar
ToppDogg Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Altså, denne debatten om at en god LCD skjerm er like god som å spille med som en CRT skjerm, dette vil jeg si at ikke stemmer. Å spille med en LCD skjerm er som å se tingene i slow motion motion. Jeg spiller cs 1.6, merker stor forskjell der. Når jeg begynnte å spille brukte jeg LCD, overgangen fra LCD til CRT var stor, ta USP som eksempel. Denne traff eg mye bedre med når eg spiller med CRT enn LCD, koffor, det vet jeg ikke? Derfor, en god CRT kan ikke i mine øyne måle seg med en LCD. [ ikke begynn med noen "cs 1.6 suger, din ekkle nerd" diskusjoner. I CPL bruker dem CRT ikke LCD, det burde vell telle? ] Endret 20. mars 2005 av ToppDogg Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Denne vant Den store spilltesten her på HW.no skjermen her er testen av skjermen : Test også er den ganske billig og...... kun ca. 2700 på komplett.no! EDIT: leif Den er ikke å anbefale til spilling hverfall, 16ms repsonstid Lenke til kommentar
Battone Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hva med en 21" skjerm, og jeg er enig i at crt er tingen, hva fremtiden vil bringe vet vi ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå