onze Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Jeg skal ha ny pc fra scratch, og kan ikke så mye om hardware. Jeg skal kunne bruke pc'n til gaming. Det eneste jeg vet er at jeg skal ha AMD64, LCD skjerm (tenkt å kjøpe en av de med 4ms, når de kommer) og det skal være en mini Shuttle. Prisen bør ikke overstige 10000 uten skjerm. Helst under. Fordi skjermen kommer nok til å ligge på 3-4k Jeg skal handle hos norek.no, som har det samme utvalget som komplett.no - Så viss du finner priser og alt sånn på komplett.no hadde det vært fint #topic endret av moderator jankee# EDIT: trenger fortsatt hjelp :-) Endret 21. mars 2005 av onze Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. For denne kategorien er denne posten veldig viktig http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=137011 Lenke til kommentar
Ba_ka Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Denne pc'n er vel ok ooops dette er ein stasjonær Endret 20. mars 2005 av Ba_ka Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 hadde det ikkje vert for at han skulle ha mini shuttle så hadde faktisk den vert eit bra forslag, men han hadde sikkert klart å funnet ein som var bedre enn den der til samme pris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå