jococsity Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Om få dager skal jeg bestille ny maskin, i den forbindelse er jeg litt i tvil hvilket skjermkort jeg skal velge, eller, jeg VET at jeg skal ha ett Geforce 6600GT men er i tvil om jeg bør velge fra Msi eller Asus. Noen som kan hjelpe meg eller har erfaringer/meninger om hvilken leverandør som er best?? Eller kvitter det egentlig ett fett? Valget står mellom følgende; -Asus VGA-Card GeForce 6600GT 128MB PCI-E DVI-I TV-Out Retail (info: http://www.psdata.no/ps.asp?it=108812&mlevel=011303 ) og -Msi VGA-Card GeForce 6600GT 128MB PCI-E DVI TV-Out Retail (info: http://www.psdata.no/ps.asp?it=110527&mlevel=011303 ) Takker på forhånd for alle svar!! Endret 20. mars 2005 av jococsity Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Vet ikke hvilken jeg ville valgt. Men ta det kortet med den beste kjøleren og den største bundelen. Eller det som er billigst. Ser dessuten at Asus kortet ikke er på lager hos psdata. Endret 20. mars 2005 av Lord_Linus Lenke til kommentar
jococsity Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Hmm.... Bundelen på Msi er jo helt syk.. (viss det her er snakk om fullversjon av spill) men jeg har ikke peil på hvilken køler som er best, noen andre som har det kanskje?? Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hmm.... Bundelen på Msi er jo helt syk.. (viss det her er snakk om fullversjon av spill) men jeg har ikke peil på hvilken køler som er best, noen andre som har det kanskje?? MSI er ikke kjent for å ha kjølere som kjøler best, men de bruker å ha stillegående kjølere , så hvis du ikke har tenkt å overklokke er dette det beste valget . Vil du alikevell ha MSI og i tillegg overklokke finnes det jo andre kjølere som kjøler bedre du kan kjøpe utenom . Lenke til kommentar
rmon Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg har MSIèn og det flger med en haug med spill og programvare sikkert en 14 cdèr ellerno... Den kjøler braog er stille, jeg valgte MSI framfor Asus og en rekke andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå