|plumbo Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 hei jeg sliter en del med monteringa av vannkjølings sette mitt har kjøpt alt i ac ( aquacomputer) untat slanger og sånt fra microplex Problemer: 1. vannbloka passer dårlig med infestningene ,det er sikkert noe feil jeg har gjort men.. jeg har tatt ut feste braketen for den orginale kjøleren for de den ikke passet ovens med skrue dimensjon og bak hovedkortet har jeg i stede for og bruke den orginale plata satt på en muter på hver av skruene , på framsiden er det fjerer under blocka og deretter skruer gjenom dem og en mutter som du skrur med fingrene opp på blocka. noen andre forslag ? ( blokka står skjeft og hoved kortet er skjeft har prøvd og løsne de med det er fortsatt like skjeft . dette resulterer i at cpu er hakket før den detter ut av selve slotten den sitter i ...) 2. på tanken er det en plast nippel som ikke var holdbar . når jeg skulle montere på slangen var jeg tydlig vis for brutal or iritert (pga cpu problemet) at den knakk .. noen gode råd for sånt? mvh |plumbo Lenke til kommentar
|plumbo Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 ingen som har en formening om hva dette kan komme av? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Fjærene skal fortrinnsvis monteres på OVERSIDEN av blokka, slik at disse presser kjøleren ned mot CPU. Les monteringsanvisningen for utstyret ditt, om det fulgte med en slik..... Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) først og fremst: ikke bump en tråd etter 13 minutter! edit: skrue hadde en litt mer logiskt forslag til hva som kan være problemet Endret 20. mars 2005 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
|plumbo Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 oki den er grei ( begyner og demontere igjen takker men fortsatt står tabben min urørt Lenke til kommentar
|plumbo Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 det fulgte kun en manual med og den var til pumpa Lenke til kommentar
|plumbo Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 er det mulig og få limt igjen det hullet på tanken ? ( der nipelen brakk ??? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Umulig er det vel ikke å reparere dette. Om det er en innskrudd nippel, så kan du jo forsøke å få ut restene som sitter igjen i tanken, og deretter montere en ny. Er nippelen derimot støpt i ett med tanken, så ville jeg aldri stolt på en liming. Da er det bare én ting som gjelder; Ny tank! Og litt mer tålmodighet og omtanke ved montering kanskje, det kan jo aldri skade......... Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hva betyr å bumpe ? Det og "bumpe" gjør man gjerne etter en dag eller 2 vis man ikke har fått svar på tingen man spør om, sånn at spørsmaålet kommer opp som "nye innlegg" (tror jeg) Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hva betyr å bumpe ? Det og "bumpe" gjør man gjerne etter en dag eller 2 vis man ikke har fått svar på tingen man spør om, sånn at spørsmaålet kommer opp som "nye innlegg" (tror jeg) det stemmer nok. Lenke til kommentar
|plumbo Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Takker skrue skal sjekke opp litt i dag med noen rør leggere om de kan hjelpe meg siden jeg ikke har uttstyret til og gjøre detta . grunden til at jeg har hast ver er at det skjer en stor ting i påsken som i allefall 5200 andre gleder seg til og TG . har hastverk dilux for det skal også montere tornet jeg har lagd + lodde om et par ting i datan og noen andre små ting før tg så jeg får se om jeg blir ferdig . blir jeg ikke det så blir det vel bare den valige orginale datan på tg:( men det ser lyst ut hvis jeg får ut den nipelen. ( den er av plast og den er skrudd så det skal være mulig . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå