EG-s Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 har en gammel pc stående,win98, startet den opp for første gang på en god stund. Problemet er at det er noe galt med fargene, den viser ikke rødt. Et eksempel: En spiller solitaire, og hjerter og spar har samme grå farge. det står en annen, liten hd i maskina med win98. Så jeg åpnet den, satte ide kabelen på den disken og der var farge problemet også. Så har utelukket driver etc Sjekket innstillingene på monitoren, men hjalp ikke. Sjekket alle kortene i maskina om de var løse etc. Noen som har vært borti det samme? Enten er monitoren ødelagt, ellers så er det kortet i maskina. Lenke til kommentar
eiga Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Kan også være i VGA kabelen som er skadet, eller kontaktfeil i overgangen til pluggene. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 veldig bra forslag der....... jeg sjekket vga kontakten inn til maskinen, og en av pinnene var bøyd helt ned. etter 30 min med pinnsett fikk jeg den såpass riktig at den ble registrert med maskinen. etter det var fargeproblemet løst.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå