Jann - Ove Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg har en ødelagt northwood liggende, to brekte pinner, er det noe håp for den eller? Tabba meg "litt" ut når jeg skulle instalere min prescott for noen måneder siden... Bruttern klageer fordi Celeron-D'n jeg måtte sette i hans maskin driverhl2/cs:source veldig dårlig Noen som har noe erfaring med redding av slike cpu-er? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Du kan jo ta den med til en gullsmed. de kan det der med å lodde små ting. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 En av pinnene er helt av, og den andre er bøyd på midten, og kommer sikkert til å brekk hvis man bøyer mer på den. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 som sagt, spørr på en gullsmed. du har jo ikke noe å tape? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Nei har vel ikke det... blir en fin nøkkelring hvis d ikke går bra da... se hackaday.com Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Har du i det hele tatt prøvd den ? Kanskje den funker? Lenke til kommentar
_lefze_pwns_all Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 er mange cpuer som kan kjøres uten en pin eller to.. problemet er bare at det kan bli litt ustabilt... prøv å bøy tilbake den som er bøyd. og prøv å start opp med det slik... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå