AndersT2 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Jeg vet dette høres ut som ett spill spørsmål men jeg tror problemet ligger i maskinvaren, og da mest sannsynlig skjermkortet derfor har jeg postet her. La inn det overnevnte spillet på min nye maskin: AMD 64 3800+, XFX 6600GT. Men jeg syntes hele bildet ble forferdelig dårlig. Veibanen er bygget opp av store firkanet (ikke store, men ca 1mm i størrelse). Slik er veibanen og skyene. Slik var det ikke på min andre maskin med et 9800 pro kort, da var alt mye mer detaljert. Innstillingene er på 1280x960, og alt står på fullt. Prøvde også å skru ned til 1024x768 men det så helt likt ut. Driver innstillingene har jeg på AA: 2Q og AF: 8 Kan det være noe galt med skjermkortet, jeg har nettopp byttet ut standard kjøleren til Zalman sin VF700 CU. EDIT: tok en ekstra kikk på driverne, og de hadde på en eller annen måte hoppet til Diablo II innstillinger. Alt så bra ut igjen når jeg satt de på skikkelig. Må si jeg likte ATI sine drivere mye bedre enn Nvidia sine, hvorfor finnes det ikke en spill valg som ikke er for noe spill? Jeg vet jeg kan lage en selv, men da må jeg vel lage en ny for hver driver tipper jeg. Da får jeg heller leve med problemet til feriepengene kommer og ATI slipper sitt nye kort. Endret 20. mars 2005 av AndersT2 Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Last ned patch... Skal fikse grafikk feil... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Dette er en feil i spillet som ofte blir fikset med en enkel omstart. Har erfart det selv. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Dette er en feil i spillet som ofte blir fikset med en enkel omstart. Har erfart det selv. Samme her, fikk dårlig grafikk første gang jeg startet spillet. Men etter omstart var det bra Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Dette er en feil i spillet som ofte blir fikset med en enkel omstart. Har erfart det selv. Samme her, fikk dårlig grafikk første gang jeg startet spillet. Men etter omstart var det bra Kanskje fordi en skal restarte etter en har endret på grafikken... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Dette er en feil i spillet som ofte blir fikset med en enkel omstart. Har erfart det selv. Samme her, fikk dårlig grafikk første gang jeg startet spillet. Men etter omstart var det bra Kanskje fordi en skal restarte etter en har endret på grafikken... Vel, det gjelder ikke alle spill. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Dette er en feil i spillet som ofte blir fikset med en enkel omstart. Har erfart det selv. Samme her, fikk dårlig grafikk første gang jeg startet spillet. Men etter omstart var det bra Kanskje fordi en skal restarte etter en har endret på grafikken... Vel, det gjelder ikke alle spill. Nei, det vet jeg, men med dette spille så må man restarte.. Er det jeg har fått erfare... Lenke til kommentar
T-St0ne Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Dette er en feil i spillet som ofte blir fikset med en enkel omstart. Har erfart det selv. Samme her, fikk dårlig grafikk første gang jeg startet spillet. Men etter omstart var det bra Dette hørtes kjent ut ja... Sett opp spillet med de grafikkinstillingene du vil bruke, lukk spillet og start det på nytt igjen. Tror dette har med filteringen (bilinear/trilinear eller hva nå enn dette spillet bruker) å gjøre. Edit: AndersT2, du har ikke mulighet for vise en screenshot av problemet også? Endret 20. mars 2005 av T-St0ne Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Dette er en feil i spillet som ofte blir fikset med en enkel omstart. Har erfart det selv. Samme her, fikk dårlig grafikk første gang jeg startet spillet. Men etter omstart var det bra Dette hørtes kjent ut ja... Sett opp spillet med de grafikkinstillingene du vil bruke, lukk spillet og start det på nytt igjen. Tror dette har med filteringen (bilinear/trilinear eller hva nå enn dette spillet bruker) å gjøre. Edit: AndersT2, du har ikke mulighet for vise en screenshot av problemet også? Som jeg skrev i første post under EDIT, så fikset problemet seg når jeg fikk startet spillet omigjen. Første problemet jeg så var at driverne hadde satt seg til Diablo 2 innstillinger, og slått av alt som var av innstillinger. Så nå ser det helt fint ut. Hvis du ser nøye på asfalten i spillet (stå stille med bilen under ett lys) så ser du at den er bygget opp av forskjellige farger i små grupper. Hver av fargene var firkantet, men nå er alt dette glattet ut slik at alle fargene smelter sammen slik de skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå