Hotvedt Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Nye høytalere skal bestilles, og jeg lurer da på om jeg skal anskaff meg et nytt lydkort. Jeg vil ha bra lyd, og (kanskje) mulighet for å kjøre høytalerene digitalt. Jeg har fra før av et ac97 lydkort innebygd på hk(Abit AI7), og kvaliteten er så som så.. Men; dette har coax innebygd, noe som muliggjør digitalkjøring av høytalerene. Jeg har også et Creative Live 5.1 kort liggende, som også kan brukes Hvis jeg skal ha meg nytt lydkort, så har jeg sett på: Hercules Gamesurround Fortissimo - har coax Creative SB Audigy 2 value - jeg trenger da vitterlig ikke firevire? mangler coax Sedna - ukjent= dårlig? har også coax Creative SB Audigy 2 TZ - mangler coax, men jeg har forstått at dette er meget bra? Har sett at folk på forumet klarer å kjøre dette digitalt, men da kan jeg likegjerne kjøpe hercules kortet? da blir det billigere totalt sett? Creative SB Live! - er vel omtrent noe slik jeg har fra før av.. Da lurer jeg: Hvordan vil jeg merke forskjell på Creative kortet jeg har fra før, kontra et nytt? burde jeg kjøre ac97? tross alt digitalt.. Alle svar er bra edit: leif er sikkert fortsatt her, tror han gjemmer seg.. Endret 20. mars 2005 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Jeg har z5500 og audigy ls, det fungerer finfint for meg iallefall(ikke coax, men noe som ligner på seriellport(digital) utgang) Tror ikke jeg er helt med i dag.. Endret 20. mars 2005 av snoopg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå