fiLLLipnet Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Hei Jeg har problem med et script jeg older på og lager. Det er et script som skal vise alle medlemmene som ligger i databasen. Når jeg trykker på linken jeg har laget til scriptet lister den opp den første og samme brukeren hele tiden... Jeg vet ikke hva som er feil... <? if($_SESSION['innlogget'] == true){ echo'<table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" class="infotable">'; echo'<tr> <td><a href="index.php?p=medlemmer&order_by=nick"><b>Brukernavn</b></a></td> <td><a href="index.php?p=medlemmer&order_by=fullname"><b>Fullt navn</b></a></td> <td><a href="index.php?p=medlemmer&order_by=online"><b>Online</b></a></td> <td><a href="index.php?p=medlemmer&order_by=email"><b>E-mail</b></a></td> </tr>'; if(!isset($_GET['order_by'])){ while($row = mysql_fetch_array(mysql_query("SELECT * FROM `medlemmer` ORDER BY `nick`"))){ $row['online'] = str_replace("ja", "<font color='green'><b>Online</b></font>", $row['online']); $row['online'] = str_replace("nei", "<font color='red'>Offline</font>", $row['online']); echo'<tr> <td>' . $row['nick'] . ' </td> <td>' . $row['fullname'] . ' </td> <td>' . $row['online'] . ' </td> <td>' . $row['email'] . '</td> </tr>'; } } else{ while($row = mysql_fetch_array(mysql_query("SELECT * FROM `medlemmer` ORDER BY `" . $_GET['order_by'] . "`"))){ $row['online'] = str_replace("ja", "<font color='green'><b>Online</b></font>", $row['online']); $row['online'] = str_replace("nei", "<font color='red'>Offline</font>", $row['online']); echo'<tr> <td>' . $row['nick'] . ' </td> <td>' . $row['fullname'] . ' </td> <td>' . $row['online'] . ' </td> <td>' . $row['email'] . ' </td> </tr>'; } } echo'</table>'; } else{ include'pages/403.php'; } ?> Endret 23. mars 2005 av Filip_KickAss Lenke til kommentar
The Red Devil Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Umm... Du gjør jo querien kvar gang den looper. Forandr til dette i skriptet ditt så vil det nok virke. $result = mysql_query("SELECT * FROM `medlemmer` ORDER BY `nick`"); while($row = mysql_fetch_array($result)){ Lenke til kommentar
fiLLLipnet Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Tusen takk for svar Nå funker det.... :!: :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå