random_wannabe Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hei. I klassen min skal vi nå lage en STOOOOOOOOOOOOOOOR særoppgave, og jeg skal skrive om emnet "MAT". Jeg søker og søker etter stoff, men alt jeg finner er seriøst kødd... Har fått skrevi litt med hjelp av diverse BERØMTE MAt-sider, men ikke nok, oppgaven skal være på rundt 30-60 sider. NOen som vet om bra og seriøst stoff? På forhånd, takk... Lenke til kommentar
chris Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Har du noen punkter du skal skrive om? Endret 20. mars 2005 av chris Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 seriøst kødd Hadde du giddet å definere "seriøst kødd"? Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Har du noen punkter du skal skrive om? Vel, Jeg skal ha spessielle og uvanlige oppskrifter. Så skal jeg og ha endel fakta om maten oppskriften er for. Det er så mye jeg skal ha... Og det er minus å sende inn noe med pannekake oppskrift med hvordan første pannekake ble til Men ellers er det helt fritt valg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå