TanglewoodD Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Heisann Jeg har vondt i oversiden av knee, jeg fyller snart 44. Det er akkurat når jeg bøyer meg ned, for å sette meg på en stol, akkuart i den 90* (*Grader ) Noen som vet noe om dette ? Vil neppe kontakte "lomme doktorn" for han tar 190kroner for et spm. Mvh Stian Lenke til kommentar
lodott Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Antakeligvis noe sener eller bånd som ikke er som det skal være. Jeg ville ha kontaktet legen hvis det ikke går over. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Kanskje du har fått Schlatters eller hva det nå heter. Det har jeg. ^^ Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Slatters når man er 44. Jah! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Det er vel ikke umulig... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Helst serriøse svar. Det er ikke jeg som har det, men morsan. Så... Jeg vet ikke, det har vært ganske lenge, tror det er arvlig, jeg har det og mormor har det. Så det er antagelig arvlig Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Baker syste? Faren min fikk det i en alder av 48. Gå til legen og finn det ut. God bedring! Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Kan vel bare være en nerve som ligger i klem.. Ta deg en tur til fastlegen din, og få han til å se på det Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 det kan hende at kneet ditt er utslitt, eller at det burde skrapes. Muligens det sisste Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Kanskje du har fått Schlatters eller hva det nå heter. Det har jeg. ^^ 3871217[/snapback] Tviler på det er slatters siden det pleier å være under kneskålen Lenke til kommentar
hernil Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Kanskje du har fått Schlatters eller hva det nå heter. Det har jeg. ^^ 3871217[/snapback] Tviler på det er slatters siden det pleier å være under kneskålen 6857528[/snapback] ja slatters er det i alle fall ikke!! Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 kompis av meg som sliter med menisken, kan jo være det... http://www.doktoronline.no/section/nosection/300030 ifølge siden over kan det også forveksles med: * Bruskskade på en av leddflatene, hyppigst på lårbenet. * Mus. Den dannes oftest av et stykke brusk som har gått av. Det kan gi seg utslag i en låsning og ofte en fornemmelse av at det knepper inne i kneet. * Skade på det innvendige sideleddbåndet ved et forstuet kne. I det akutte tilfellet kan det være vanskelig ved en objektiv undersøkelse å avgjøre om det også kan dreie seg om en meniskskade. * En avrevet bit av korsbåndet. * En slimhinnefold (medial plica) kan forveksles med skade på forreste del av menisken. * Discoid menisk. En menisk som er formet som en tallerken isteden for - som normalt - som en halvmåne. Hvis den gir symptomer, er det fordi den har fått sprekker. * Slitasjegikt i kneet. * Menisksyste - som er en utbuktning på menisken. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Tråden flyttes til samfunn > Helse, fra Annet i Off Topic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå