rubjell Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Min bærbare maskin er ødelagt og jeg vil gjerne bevare de filene, ikke OS som er på harddisken, hvordan kan jeg få kopiert det fra den og over på en f.eks harddisken på min stasjonære pc, er det mulig å koble den direkte til den stasjonære pc'en, eller trenger jeg en spesiel kabel? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Så lenge harddisken på den bærbare ennå funker kan du ta den ut og koble den til den vanlige pcen med en ide kabel (vanlig harddisk kabel). Lenke til kommentar
rubjell Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 den bærbare harddisken har jo flere pinner enn kabelen på den stasj har hull, hvilke pinner skal jeg bruke Lenke til kommentar
rubjell Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 jeg så feil, sorry, takk for hjelpen Lenke til kommentar
rubjell Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 den passer ikke i den stasj pcen Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Du kjøper et adapter: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=103373&cks=PRL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå