onze Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg har tenkt å kjøpe ny pc. Jeg skal ha en mini Shuttle socket 754, med bla. disse komponentene: Jeg har tenkt å bygge den her: http://komplett.no/k/config.asp?ConfigSyst...onfig.AllOption s=X AMD Athlon64 3700+ 1MB catche Kingston 512MB x2 Gainward GeForce 6600GT 128MB Plextor DVD-brenner PX-716A LG 17" LCD L1730B TCO-99 Jeg skal bruke pc'n til det meste. Jeg skal ha mulighet til å game, uten å få for mye delay, med tanke på LCD skjermen. Er dette skjermkortet kraftig nok til å holde delayen nede, eller bør jeg vurdere et annet skjermkort? Eller kanskje en annen skjerm? Helst til samme pris. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Tror ikke du vil få noen problemer med det skjermkortet. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Tror også skjermen skulle holde, hvis du ser på karakterene den har fått av tidligere kjøpere, alle er fornøyde og den egner seg til gaming Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå