Brighto Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 To geniale japanske jenter som parodierer artistar medan dei sjølv sit å ser på. Sølv om artistane er japanske og du har aldri sett eller høyrt dei før er det artig! Karaoke-prinsessene Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Haha, alt jeg går glipp av i militæret altså. =) Takk for en god latter så tidlig på dagen! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 hahahah, fy jeg ler enda! Så utrolig bra.. Som LarsP sier, TAKK for en god latter! :!: Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Laster den ned nå, så har ikke sett den ennå, men den etter det de andre sier så er den visst bra Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Utrolig bra. . . Hadde en hard dag i går kveld, så det er godt med en lett start på dagen. Takk. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hmm... Lasta den ned jeg, og synes den var dårlig, men sånn er jeg da Lenke til kommentar
jack_ Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Utrolig mye rart folk gjør for å komme på tv! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Sikker på at det der er japansk? Ikke at jeg kan japansk men jeg kjenner ikke igjen skrifta Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 syns ikke det var så veldig artig... gjør alt for å komme på tv vøtt... Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 syns ikke det var så veldig artig... gjør alt for å komme på tv vøtt... jeg suns ikke det var så alt for artig jeg heller!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå