Stig-Arne Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Tenkte jeg skulle oppdatere Firmware til min M65 som har Entry. Men når jeg skal velge Variant på siemensmobile.com så er ikke A226 noe valg. Hvordan fikser jeg det? Må jeg sende inn telefonen da eller? Endret 20. mars 2005 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Bare last ned hvilken som helst x2xx-variant, alle er like uansett. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 FW/OS snakk- flytter den til riktig kategori. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 okei.. det var nå ennå bra det da.. da skal jeg få fikset meg kabel så for som fyy... vill ha bort entry dritten Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 For å få sagt det: En firmware-oppdatering fjerner ikke 'Entry' hvis du tror det, men tror du kan gjøre det med 'Open disc', noe jeg ikke har peiling på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå