voodoodoo Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Vurderer å gå over på ADSL2 fra nextgentel.. Er det noen som har fått det enda?? Sitter på ei Delta(2600/640) linje. er det slik at alle som sitter på disse linjene(ikke de lousy 704/128 eller 1024/256) kan få adsl2? (ikke be meg om å ta kontakt m. support for å få svar. De rekker jo å legge fiber i hele Uganda før det kommer respons derfra) Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 er det utbygd for ADSL+ der du bor, kan du få det. Det er bare å sjekke på sidene dems eller ringe dem. Lenke til kommentar
voodoodoo Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 er det utbygd for ADSL+ der du bor, kan du få det. Det er bare å sjekke på sidene dems eller ringe dem. (ikke be meg om å ta kontakt m. support for å få svar. De rekker jo å legge fiber i hele Uganda før det kommer respons derfra) kapisch! Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Vent 6mnd+. Prisene er jo alt annet enn gode, for å si det mildt. Det er billigere leverandører, og i løpet av denne perioden blir NGT nødt til å justere seg i forhold til dem. I tillegg slipper du barnesykdommer og lang venteliste som det garantert er nå i starten. Lenke til kommentar
MortenGj Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Vent 6mnd+. Prisene er jo alt annet enn gode, for å si det mildt. Det er billigere leverandører, og i løpet av denne perioden blir NGT nødt til å justere seg i forhold til dem. I tillegg slipper du barnesykdommer og lang venteliste som det garantert er nå i starten. Enig! Lurt å unngå barnesykdommen, og hvis du skulle få noen problemer er jo NGT's kundeservice alt annet enn god Lykke til -MortenGj Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 He he, uansett om du venter 6 måneder eller 2 år så kommer det med 50% sannsynlighet ikke til å gå helt knirkefritt med NGT. Har NGT adsl+ selv og har kun hatt problemer når det gjelder leveranse og kundeservice. Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 He he, uansett om du venter 6 måneder eller 2 år så kommer det med 50% sannsynlighet ikke til å gå helt knirkefritt med NGT. Har NGT adsl+ selv og har kun hatt problemer når det gjelder leveranse og kundeservice. Kundeservice hos Nextgentel ER et helvete. Se frem til lange stunder + dyre telefonsamtaler når ting ikke går som det skal... som det oftes gjør. Lenke til kommentar
[SK]Eagle Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 du kan ikke oppgradere til adsl2 Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Eagle' date='20/03/2005 : 17:19'] du kan ikke oppgradere til adsl2 Jaha.... Lyst til å utdype dette lit? De fleste som sitter på Delta i dag skal vel ha mulighet til å oppgradere til 2+ ettervært, men tror ikke alle NGT sine stasjoner er oppgradert enda. (Iallefall ikke sett nye kort på så mange stasjoner enda.) Lenke til kommentar
Kverni Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Er det bare jeg som ikke har hatt problemer med NGT's kundeservice? Jeg har hatt utrolig latterlige problemer. En gang routet de meg gjennom amerika, slik at jeg bare klarte å laste ned og opp med 2 kb/s, og såklart var jeg eneste i hele Norge de klarte det med. Men jeg ringte de, og det tok nøyaktig 30 minutter, så var linjen oppe og gikk. Og slik har det alltid vært når jeg har ringt de! Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 He he, uansett om du venter 6 måneder eller 2 år så kommer det med 50% sannsynlighet ikke til å gå helt knirkefritt med NGT. Har NGT adsl+ selv og har kun hatt problemer når det gjelder leveranse og kundeservice. Kundeservice hos Nextgentel ER et helvete. Se frem til lange stunder + dyre telefonsamtaler når ting ikke går som det skal... som det oftes gjør. Hvilken planet bor du på? I juni har jeg hatt NGT adsl i 5 år uten et eneste problem. Ikke ventetid på kundeservice er det heller de få gangene jeg har ringt og spurt om ting. Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Ta og send en mail til NGT du, det gjorde jeg. Ikke noe problem det. Men ikke forvent svar med en gang... Fant forresten ut at jeg har mulighet for 12000\et eller annet. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hvilken planet bor du på? I juni har jeg hatt NGT adsl i 5 år uten et eneste problem. Ikke ventetid på kundeservice er det heller de få gangene jeg har ringt og spurt om ting. Da bør du takke deg selv for å ha vært såpass heldig. Min erfaring og veldig mange andre sin erfaring med NGT har vært helt elendig, gjennomsnittstiden før jeg har fått snakke med en eller annen dott på kundeservice har vært på ca 25m, i værste fall ca 1T 15M. Og å få snakke med Kundeservice har som regel ikke løst problemet heller så disse samtalene har heller vært ganske bortkastet i de fleste tilfellene. Har kun NGT pga pris/ytelse ration og spesielt pga uploaden, hadde det vært noe annet selskap med bedre kundeservice og tilsvarende pris / ytelse disponibelt i nærheten så hadde jeg nok byttet så fort som det hadde latt seg gjøre. Lenke til kommentar
voodoodoo Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Eagle' date='20/03/2005 : 16:19'] du kan ikke oppgradere til adsl2 Du har helt rett, satte meg på liste og får tilbud når de kan levere... Drifter nettet på et hybelhus tilhørende jobben. Vi er 11 stk. som deler den linja jeg er nå og i tillegg har jeg en filserver med 1,2tb share som jeg kjører ftp på.. Derfor hadde d vært fint å få litt mer båndbredde... gir F i om det koster 100 eller 2000 spenn for linja, det blir uansett ikke mer enn et par hundrelapper pr. pers. Lenke til kommentar
magio Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 NGT har ikke begynt å levere adsl2++ enda. Må vel få nytt utstyr inn i sentralene. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 jeg skrev for et par uker siden en mail til NGT om dette.. og dette er det jeg fikk som svar: Vi vil klargjøre sentralen du er tilkoblet for ADSL2+ så fort vi rekker. Du vil kunne få dette så snart sentralen er klar. altså må de klargjøre sentralene.. oppgradere de med noe greier.. Er vel ingen her som vet om akkurat din sentral er planlagt oppgradert i næresete fremtidt, så send dem en mail så får du svar på et par dager.. bare for å få det sagt: Min sentral er i bergen sentrum, og nesten hele sentrum er koblet til den sentralen, så jeg regner med at det er en av de sentralene ngt har høyt oppe på prioriteringslisten sin.. Lenke til kommentar
[SK]Eagle Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 du må jo bla ha nytt modem så vidt jeg vet for å få adsl2+ Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 må nok det ja hva er egentlig beste adsl2 (+) leverandør? (pris/ytelse) Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 NGT har ikke begynt å levere adsl2++ enda. Må vel få nytt utstyr inn i sentralene. Da kommer de med usannheter. Sa til meg jeg kunne få. Lenke til kommentar
[SK]Eagle Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 på siden deres står det at jeg kan få Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå