SvenSR Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Flere som har problemer med joysticken på k500? Både min og broderns er lite responsiv og fungerer generelt dårlig. Problemet gjelder både når man trykker ned og til de ulike sidene (i varierende grad). Skal sende den inn til SE, men lurer på om dette er et problem som er vanlig siden begge telefonene jeg har sett eller brukt har dette problemet? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Ja, dette er dessverre et normalt problem. Levér telefonen til selger, så blir det reparert på garantien. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Har også problemer med joysticken på K500i. Har bare hatt den i 3 mnd snart. Hvor lenge har du hatt den? Både du å jeg har det samme problemet med joysticken, at den ikke vil reagere i bestemte retninger, hovedsaklig ned og til høyre. Lenke til kommentar
SvenSR Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Har hatt den ganske lenge nå, ca 5 måneder, men begynte å merke det allerede etter 1mnd. Brodern merket det etter omtrent like lang tid. Skulle selvfølgelig sent den inn med en gang, men... Skal i alle fall gjøre det nå, kan fortelle hva slags tilbakemeldinger jeg får. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Min kamerat har K500i og joysticken hans er sånn som du sier. Så det er kanskje et normalt problem Endret 22. april 2005 av MacCy Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hmm, høres ut som jpysticken på K500i er en slags produksjons feil. Rart at så mange har problemer med akkurat det. Har en kompis som har litt av det samme problemet. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Det er det samme på K700i, men jeg får det på garantien. Og det gjør nok dere og siden jeg ikke har noe form for spesiell garanti. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg har tatt opp dette i en tråd før som ikke fikk så stor oppmerksomhet Men det ser ut til at dette er et stort problem for SE. Jeg hadde problemer med joystick til høyre og ned. Ga bort telefonene etter 1 mnd. Aldri mer SE Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Ahh, jeg liker ikke slike som deg som etter en telefon eller to fordømmer et selskap. ST60 hatet jeg, men jeg hater ikke Siemens. Uansett så får du ny joystick om du f.eks går til Expert å klager. Lenke til kommentar
molna Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Nå er ikke ST60 produsert av Siemens da, så det ville vært unaturlig å hate dem pga den mobilen. Man må bare sjekke om produktet virkelig er lagd av Siemens eller ikke før man kjøper neste gang Endel av joysticken på våre K500/K600/K700/K750 funker litt dårlige de også, så dette er nok et problem de må ta litt mer tak i... Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Det var sånn på T610¨'en jeg hadde en stund også. Var kun ned som ikke funket da, spesielt i varme forhold. Når det var kaldt, funket den som bare det. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Nå er ikke ST60 produsert av Siemens da, så det ville vært unaturlig å hate dem pga den mobilen. Man må bare sjekke om produktet virkelig er lagd av Siemens eller ikke før man kjøper neste gang : Sant så sant, går ikke å legge under en stol at st55/st60 ikke var noe særlig til tess. Men alikevel, selges det under merket så synes jeg at man skal prøve å holde det litt på nivå med resten. Gjør de ikke det, så bryr jeg meg like mye om det ikke var de som laget telefonen eller ikke. Som et ekesempel; er ikke for få produsenter nå til dags som overlater produksjonen av sine telefoner til andre, men kvaliteten går ikke ned av den grunn. (Vet at folk vil begynne å 'syte' om at dette gjelder produksjonen, ikke utviklingen, men går for det samme, iallefall i 'Remerser-land' ) - Joysticker har det litt for seg å bli litt ødelagt med tiden, men finnes noen gode eksempler også, fks. symbiantelefon-joysticker... ( *Gode joystickminner*) Endret 22. mars 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Ahh, jeg liker ikke slike som deg som etter en telefon eller to fordømmer et selskap. Hehe...Det var egentlig ment som en spøk da. Men det skal nevnes at jeg har hatt en del (eldre) SE og Ericsson telefoner, og har ikke vært så veldig fornøyd med alle. Det er godt mulig jeg kjøper SE om en stund også. --- On topic: Problemet med min telefon var joysticken og noen av tastene. Da sendte jeg en mail tl moobi.no som har ansvar for garanti og reprasjoner og de skulle sende en konvolutt som jeg skulle bruke til å sende telefonen til dem. Jeg har ikke mottok ingen konvolutt, og telefonen virket ofterer enn før. Nå er det sjelden den har problemer. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Slik er det hos meg også. Noen ganger så fungerer joysticken helt som den skal mens andre ganger ikke. Merkelige greier Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Hadde samme problemet, fikk det en måned etter jeg kjøpte mobilen. Men sendte den til raprasjon, og har funket greit siden da. Er nok produksjonsfeil. Du får uansett igjen på garantien Det sto foresten de byttet ut joysticken min med en T610/T630 Joystick? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hmmm, når man nevner det så ble plutselig joysticken min også veldig lite responsiv nå! Må trykke flere ganger for at den skal reagere på nedover... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 akkurat samme på min K700i. men er ikke så ille nå lenger. Lenke til kommentar
SvenSR Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Har nå endelig fått tilbake mobilen. Og, til alle dere som sliter med joysticken: Send mobilen inn, alt går på garantien og mobilen blir som en drøm etterpå... Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jævla SE greier seg ikke uten den joystick driten(unnskyld språket). Bare så forbanna på de, at de ikke greier å rette opp den ene "lille" feilen er helt utrolig Lenke til kommentar
Reserve Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jævla SE greier seg ikke uten den joystick driten(unnskyld språket). Bare så forbanna på de, at de ikke greier å rette opp den ene "lille" feilen er helt utrolig Det er jo det de gjør jo. Sender man en k500 på service får man en annen joystick tilbake. Og har du ikke hørt om K508? Det er jo K500 med en velfungerende joystick. SE gjør altså en meget god jobb med å rette opp dette produktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå