Gå til innhold

Stor nokk Strømfordkyning ?

Anbefalte innlegg

Har netopp kjøpt nytt kabinett og satt det i sammen.... men, problemet er det at dvd-rommen og dvd brenner ikkje får strøm.... :cry: og det er svart skjerm.... :cry:

kan dette ha no med for liten strømforsyning å gjør.?????

Endret av ZnoN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har netopp kjøpt nytt kabinett og satt det i sammen.... men, problemet er det at dvd-rommen og dvd brenner ikkje får strøm.... :cry: og det er svart skjerm.... :cry:

kan dette ha no med for liten strømforsyning å gjør.?????

Kansje, alt etter hva annet hardwsre du har i pc'n og hvor stor strømforsyningen din er.

Kom opp meed litt mer informasjon om merke på ting osv. :w00t:

Lenke til kommentar

har strøm foskyning på 350w... dvd brenner og dvd-rom, disket-rom og sånn du setter minne til et kamra i. viftestyring, 4 vifter, en harddisk på 250gb, ganske bra skjermkort og hoved kort... lcd display. Men problemet er at skjermen ikkje starter når jeg starter maskina. Lurer på om det kan vere sjermkortet som er gått til pisen :roll: ????

Endret av ZnoN
Lenke til kommentar

Maskinen funker helt fint den, ingen pipe lyder eller nokke, men skjermen er bere svart. av å på knappen på skjermen lyser litt grønt for så å gå over til oransj igjen

det er ikkje nokke galt med skjermen på grunn av at den har ej testa på andre maskine.....

Lenke til kommentar
Maskinen funker helt fint den, ingen pipe lyder eller nokke, men skjermen er bere svart. av å på knappen på skjermen lyser litt grønt for så å gå over til oransj igjen

det er ikkje nokke galt med skjermen på grunn av at den har ej testa på andre maskine.....

hadde et sånt prob en gang jeg å...da var det hovedkortet som hadde ryki..

Lenke til kommentar

jeg har hatt prob med svart skjerm når jeg slår på datan . jeg tok og feil søkte datan min ( ta ut en og en del og prøve og starte .) problemet mitt var cpu. jeg må ta ut cpu hver gang jeg instalerer et nytt hardware. er litt dritt og jeg har klagd på det men det var ikke stor nok klage grund fikk jeg til svar av komplett ...( adm 64 3500+ cpu ...

Lenke til kommentar
da hadde vel ikkje av og på knappen på datan funka..... hadde den????

men korsen datan oppførte sej då da????

for meg så hørtes det ut som den funka som den skulle...men den sto bare der og skjedde ikke noe på skjermen, og det blinka oransje...det var en dell-maskin, så jeg ringte til dell og de sa det var hovedkortet...akkurat hva det var forno gæli med hk'et veit jeg ikke..

men det er jo ikke dermed sikkert at det er det samme som har skjedd med deg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...