Zeph Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Tja, finnest nok folk som liker dette og, men ikkje det finaste eg har sett Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Skjønner ikke at de kan si at dette er fint. Jeg synest det va gyselig! Litt fancy med display tho Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg for min del kan si at dette ikke er det styggeste kabinettet jeg har sett, men fortsatt ingenting for meg. Lenke til kommentar
chil Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 ugh, forferdelig! bra test, men test heller ting vi kan kjøpe.. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Stygt som juling, men ett av få sånne kabinetter jeg har sett som faktisk har utrolig stort potensiale bare du modder og herjer litt Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Herregud for noe stygt makkverk...fronten minner om et forkastet 70talls batmobilforslag eller noe..jeezes. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Ikke helt min stil nei. Ok test. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Hvem det nå enn var som designa denne "tigen", så var han garantert sørpa full! EDIT: Fronten på denne tingen ligner litt på en gammal kassabil. (Feks den der grå Zitroen-kassa de kjører i en av olsenbanden-filmene) Endret 20. mars 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Verste er vel at konfirmanter rundt om i Norges land sikkert kommer til å kjøpe noe slikt også for sine første pc-penger. Nei, dette er "nothx". Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 w00t? kommer det kabinettet ut i sammenheng med starwars episode 3 eller? styggeste jeg har sett Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) ugh, forferdelig! bra test, men test heller ting vi kan kjøpe.. Enig. Test noen kabinettet som er "bra" (Forstå meg rett). Stilig, sånn vil jeg ha thumbup.gif Er nok noen som vil ha det Endret 21. mars 2005 av BaX Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 vel, alle vet at den er stygg som fy og vel så det. ville nok neppe vært mitt førstevalg. hadde det ikke vært for fronten, tror jeg flerer hadde vært interessert i den, Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Har et slikt jeg, bare ikke den dyre versjonen (dvs ingen viftekontroller). Man må vel eie kabinettet for å synes at det er pent Plastik-fantastic? Nei! Bare fronten Men den føles veldig solid her, og kabinettet er ikke vinglete i det heletatt Men har du ikke noe musikk på e.l. vil en som ikke er vant til det synes at det støyer litt... så å bytte ut viftene hvis du er en støyfreak er ingen dårlig idé Noe som er digg er den røde nemesis teksten som står på fronten: Den blinker etter hardiskaktivitet!! Så jeg kan se der om det skrives til harddisken eller ikke 8når jeg installerer spill lyser det helt rødt!)!! Litt fjortisfaktor kanskje, men da er jeg vel en Sorry for å dra opp en så gammel tråd EDIT: Du før meg: Hvordan kan du si at fronten er stygg? Den ruler! Endret 28. februar 2006 av matsemann1 Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Har dette jeg også.. Kjøpte for 2 år siden, og hadde en litt annen smak den gangen, jah.. Men det funker greit! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå