RBW Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 TEST: NZXT Nemesis Elite NZXT kan friste med et friskt design, spesielt tilrettelagt for spillere. Hvordan kabinettet klarer seg i praksis kan du lese mer om i denne testen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Dette burde dog ikke være noe problem så lenge man er klar over problemet. Hehe ... Lenke til kommentar
hds Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Bra test Men saken er at det kabinettet var meget stygt, skulle tro det var en effekt fra en dårlig B-film Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Konklusjon: Dette er en billig, mislykket kopi av Thermaltake SViking. Det eneste positive er at det er lett. Det ser ikke ut. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Sikkert en fin test. Men kan dere prøve å teste kabinettet som har "litt" mindre fjortizz faktor ? Btw. den skjermen på toppen var litt artig da Lenke til kommentar
apwr Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Dette er nok et av de aller styggeste kabinettene jeg noensinne har sett! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Dette er nok et av de aller styggeste kabinettene jeg noensinne har sett! 2nd that. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Dette burde dog ikke være noe problem så lenge man er klar over problemet. Hehe ... Ja, litt kjedelig dersom man finner ut det på "den harde veien". Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Glad det ble en Stacker på meg ja :!: Lenke til kommentar
_Talon_ Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Helt knirkefritt fungerer det ikke, men det er jammen ikka langt unna. Har vi her med utenlandske artikkelskrivere eller? Jeg vet ikka... Edit: kremt, skrivefeil Endret 20. mars 2005 av _Talon_ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Sideplatene på Nemesis Elite er greie å få av. Faktisk faller de nesten av kabinettet når man skrur av festeskruene på baksiden. Nok et fjortisskabinett som ble slaktet. Og så utrolig stygt, da.. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Vi ble nødt til å demontere hovedkortet før vi kunne sette inn strømforsyningen. Hmm..er det bare meg eller lyder dette litt rart ? Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Styggeste kabinettet noensinne. Er det mulig? Lenke til kommentar
magio Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Er det mulig å lage styggere kabinetter? Lenke til kommentar
frentix Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Er det mulig å lage styggere kabinetter? Håper ikke det Lurer på hvem som egentlig kjøper sånt , det ser jo ut som noe som ikke var bra nok til å være med i en 70-talls sci-fi b-film. Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Konklusjon: Dette er en billig, mislykket kopi av Thermaltake SViking. Det eneste positive er at det er lett. Det ser ikke ut. Det tenkte jeg også da jeg så bildene som var tatt inni kabinettet. Ripoff. Endret 20. mars 2005 av Lættis Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 For å si det sånn " nei takk" Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Ok, det var ikke veldig pent etter min mening. Det er sikkert folk som liker det. Skarpe kanter derimot er veldig fy fy. Ingen liker det. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 ideen med den snurrende koblingsboksen på toppen var jo litt ok, men ser liksom ut som den passer med et annet kabinett. Left overs fra en tidligere produktserie som de slengte på dagen kabinettet ble pakket og sånn? nei takke seg til LianLi "hvorfor betale for dritt, når en kan få 10 ganger bedre til 4 ganger prisen" nå skal det nevnes at i mitt lianli var det skarpe kanter og, men de var dekka av en plastsak så var "egentlig" ikke skarpe lengre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå