Sinnapels Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Får følgende melding: You have been disconnected from the server Reason: Client sent `drop`. Hmmm Også ser jeg i consolen. Og hva beskuer mine fortvilte øyne? Jo: Your connection has been terminated because off memory corruption on your computer. For help resolving this problem, visit: http://www.steampowered.com/index.php?area=cheat_form If you continue playing without resolving this problem, your computer may trigger Half-Life's anti-cheat system, causing you to be banned from playing on secure servers. Hva er gærent? Spillte det 10 min før! Da funka alt greit! Endret 20. mars 2005 av Poizon Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Og hva ha du gjort først i mellomtiden da? Valve mener jo at du har jukset, så enten har noe blitt installert på maskinen din eller så kan det jo ha vært midertidlige problemer hos deg. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Ja, det ordna seg nå. En kammerat sa det var klikka models. Plutselig funka det ihvertfall. (Dagen etterpå) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå