Gå til innhold

Hvilket powermetal band har best vokal?

P-in-P

Anbefalte innlegg

Det er vel litt sterkt å si at han er verdens verste vokalist, men jeg er helt enig i at DT hadde vært tjent med en bedre vokalist. LaBrie synger vibrato på de merkeligste steder, pluss at han ALLTID synger falskt på konserter. Han har ikke bredt nok spekter, det går i det ene toneleiet.

Nei, han ER verdens verste vokalist. Han synger kanskje rent på plate og når opp til toner selv Mariah Carrey er fremmed for, men det hjelper lite når det rett og slett høres latterlig ut. Feskhandler Torske > LaBrie!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
LaBrie er verdens verste vokalist. Og det er samtlige DT-fanboys jeg har snakket med enige i. DT hadde vært X antall bedre med en annen vokalist.

Sant, men stemmen var knallgod før han ødelagte stemmen(på awake turneen tror eg), og det er jo respektabelt å kunne synge slikt med ødelagt stemme.

Synes den aldri har vært god jeg.. han høres rett og slett ikke bra ut. Ubehagelig stemme.

Lenke til kommentar

nope, ingen powermetal vokalister (som jeg har hørt-har hørt de fleste som har blitt nevnt) som har samme kontroll på stemmen som adams. han er alle powermetal-vokalisters konge!

----end of discusion----

(beklager at jeg ikke så at du hadde nevnt Erica Adams Midnightwalker)

Lenke til kommentar
Det er vel litt sterkt å si at han er verdens verste vokalist, men jeg er helt enig i at DT hadde vært tjent med en bedre vokalist. LaBrie synger vibrato på de merkeligste steder, pluss at han ALLTID synger falskt på konserter. Han har ikke bredt nok spekter, det går i det ene toneleiet.

Nei, han ER verdens verste vokalist. Han synger kanskje rent på plate og når opp til toner selv Mariah Carrey er fremmed for, men det hjelper lite når det rett og slett høres latterlig ut. Feskhandler Torske > LaBrie!

Hele DT handler vel om "Ooh, PH34R my M4D S|<|||S!1!" (litt overdrevet=), og i den kategorien passer vel LaBrie ganske godt, etter min mening

.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...