stigos3000 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hei. Når man høyreklikker på skrivebordet og skal velge bakgrunn, så får jeg opp de bakgrunnene som følger med xp, plus alle bildene jeg har på maskina. Kan man fikse slik at man slipper at alle bildene man har ligger der man velger bakgrunn? Er litt kjett og bla gjennom masse småbilder for å finne en BRA bakgrunn! Lenke til kommentar
riktig Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Det er enklere å bare bla i utforsker etter det bildet du vil ha, åpne det, høyreklikke på det og velge "bruk som skrivebordsbakgrunn". Syns jeg da. Lenke til kommentar
stigos3000 Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 javel, men det var vel egentlig ikke noe svar på spørsmålet mitt. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hei.Når man høyreklikker på skrivebordet og skal velge bakgrunn, så får jeg opp de bakgrunnene som følger med xp, plus alle bildene jeg har på maskina. Kan man fikse slik at man slipper at alle bildene man har ligger der man velger bakgrunn? Er litt kjett og bla gjennom masse småbilder for å finne en BRA bakgrunn! Du har ikke kopiert over bildefilene dine til Windows -> Web -> Wallpapers som er default plassering for bildene som følger med Windows? Bilder du legger i denne mappa blir listet sammen med standardbakgrunnene i XP i menyen over tilgjengelige bakgrunnsbilder. Har aldri opplevd å kunne se gjennom alle bildene på maskinen med mindre du browser etter de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå