Eclipsed Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Støtter helt klart mx510 Hadde samme spørsmål for en måneds tid siden jeg og. Er ingen utpreget gamer, men spiller en gang i uken eller to... Kjøpte mx510 og func surface 1030 Helt nyydelig er min mening Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 MX510! Har den selv og den er super! Anbefales på det sterkeste. Advarsel! Kan bli avhengig, som tørrfisk. Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Kan anbefale både MX510 og Razer DB siden jeg har begge to. MX510 om du vil ha en litt større og rundere mus. Razer-musa om du vil ha en liten og kjapp mus. Selv foretrekker jeg razer musa, mest pga jeg spiller mye. Lenke til kommentar
captzalo Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Prøv ut noen mus. Det er ofte avhengig av håndstørrelsen din og hvor tunge mus du liker. Selv har jeg Razer Diamondback med fUnc 1030. Skal bytte til QPad XXL Thin i morgen for å se hvordan den er. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg er veldig fornøyd med Microsoft sin intelli 3 jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå