Undereksponert Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Min Trekker mus som har vært trofast gjennom ca. 4 år har nå tatt kvelden. Tør vedde mange penger på at det er ledningen igjen, men tror ikke jeg gidder å finne/reparere bruddet enda en gang. Tror heller jeg satser på å finne meg en ny mus. Har veldig lyst på en optisk mus denne gangen, og helst en trådløs også da jeg er lei av at ledningen skades til stadighet. Musen bør ligge godt i hånden og ha gode knapper og scrollehjul. Musen skal brukes på en hjemmepc med Win XP, mest til nettsurfing og bilderedigering, men også litt til spill av typen GTA og lignende. Jeg er forøvrig høyrehendt hvis det skulle bety noe. Kan bruke alt mellom 0 og 1000 kr. på denne musen. Må ha den rimelig raskt, så den må være på markedet nå, ikke om 3 år liksom. Håper nå noen kan hjelpe meg litt med råd om hva jeg bør kjøpe. Sikkert mange tråder om dette fra før, men det er jo bortimot håpløst å søke fram det når man bare kan bruke tastaturet. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Lån en mus av en kamerat. Alltid noen som har en ekstra liggende. Vil absolutt anbefale mus med ledning om du spiller mye...... Ellers kan jeg anbefale: Logitech MX510 Ligger VELDIG godt i hånda. Ikkeno forsinkelse om du spiller. Gikk fra MS kulemus til denne og fikk 80% fler HS i feks CS... Edit: tråden skal vel faktisk ikke plasseres i denne kategorien............ Endret 20. mars 2005 av Caddy Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Har MX510 jeg også. Kongemus! Den nye Logitech MX518 ser helt lik ut men er nok bedre enn 510.Gå for en MX518,det hadde jeg gjort.Hvis du absolutt skal ha trådløs,så er en MX700 et bra valg. Endret 20. mars 2005 av Morten K Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 mx510 støttes kansje mx1000 Lenke til kommentar
stigos3000 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 hva med intelli mouse explorer? ligger veldig godt i hånda, beste trådløse gamermus i følge mange også holder batteriene lenge. den er også trådløs http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=124546&cks=SPK Lenke til kommentar
Juke Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Vil anbefale Diamondback fra Razer. Den er ekstremt lett, og regnes av mange som det beste av det beste til spilling. Den er noe mindre enn MX510 forøvrig, så dersom du har store hender kan det dog hende du vil foretrekke MX510 fremfor denne. Så MX510, MX518 eller Diamondback er alle bra valg hvis du går for ledning i allefall. Når det gjelder Logitech MX1000 vil jeg anbefale deg å lese noen tester av den før du kjøper den, slik at du ikke får noen overraskelser, det virker som det er litt delte meninger om den. Vær forøvrig klar over at trådløse mus veier mye mer enn de med ledning, MX1000 veier noe sånt som 170 gram mens Diamondback veier 80 eller noe sånt. Lenke til kommentar
Undereksponert Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Edit: tråden skal vel faktisk ikke plasseres i denne kategorien............ Beklager eventuell feilplassering av tråd, fant ikke noen bedre plass å legge den. Takk for svar uansett ihvertfall. Da tror jeg at den lokale datapusheren får seg et besøk på mandag. Valget står nå mellom MX510 og Diamondback. Noen flere synspunkter om dem? Lenke til kommentar
kim Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Caddy, hvor skal den plasseres om jeg tør spørre? Endret 20. mars 2005 av kim Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Tråden er slett ikke feilplassert, men tror ikke du vil få no bedre svar enn i denne tråden: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=394415 Endret 20. mars 2005 av tørrfisk Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 du finner noen fine hos ClasOhlson.no, A4-Tech, holder fett. Epz. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg har selv Logitech MX510, kombinert med en fUnc og skatez har mine skills i førstepersons skyespill økt kraftig. Musen er behagelig, og føles solid ut, noe den da også er. Jeg hadde gått for en MX510. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Også ser jo mx510 digg ut! Har 3 stykker, alle er litt forskjellige i finishen. Men nå takker jeg for meg, go natt! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Edit: tråden skal vel faktisk ikke plasseres i denne kategorien............ Beklager eventuell feilplassering av tråd, fant ikke noen bedre plass å legge den. Takk for svar uansett ihvertfall. Da tror jeg at den lokale datapusheren får seg et besøk på mandag. Valget står nå mellom MX510 og Diamondback. Noen flere synspunkter om dem? Undereksponert: Hva med å vente til Mx518 kommer i butikkene? Det er ikke lenge til og den koster ca. det samme som Mx510. Syns også du burde vurdere Intellimouse Explorer 4.0. Selv synes jeg den er bedre enn Mx510, men det er en smakssak. Om du skal ha trådløs, burde du uten tvil gå for Mx1000. Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Lån en mus av en kamerat. Dette er ikke å anbefale, siden musbytte blant venner kan føre til sjalusi. Edit: hvis det da ikke er snakk om en swinger mus. Endret 20. mars 2005 av hishadow Lenke til kommentar
Undereksponert Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Da tror jeg at jeg går for MX510 faktisk. Så kjøper jeg heller en øl eller noe for de pengene jeg sparer i forhold til å kjøpe 518. Takk for hjelpen folkens! Lenke til kommentar
Undereksponert Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Lån en mus av en kamerat. Dette er ikke å anbefale, siden musbytte blant venner kan føre til sjalusi. Edit: hvis det da ikke er snakk om en swinger mus. Det blir sjalusi, det kan bekreftes. Ihvertfall hvis det er tyvlåning det er snakk om. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) og helst en trådløs også da jeg er lei av at ledningen skades til stadighet. Denne, denne eller denne burde funke fint EDIT: ser at du har bestemt deg ja Endret 20. mars 2005 av haddis Lenke til kommentar
LWSR54 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Microsoft intelli explorer so slipper du å løpe ut mitt på natten når batterie gå tomt...den gå næmelig aldri tomt...hadde mine første in i ett år !!!! og jeg har gamet 1000 timer før jeg måtte skifte de..slittet ut musematte før batterier.ler Lenke til kommentar
Juke Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Du kommer ikke til å angre på det hvis du kjøper deg MX510 i allefall. Det virker som om folk nesten utelukkende er storfornøyde med både MX510 og Diamondback, så de er nok begge meget gode valg. Edit: Også ser jo mx510 digg ut! Har 3 stykker, alle er litt forskjellige i finishen. Hvorfor i alle dager har du tre stykker? Er MX510 så god at man blir avhengig og må kjøpe flere av den på én gang? :!: Endret 20. mars 2005 av Juke Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Edit: Også ser jo mx510 digg ut! Har 3 stykker, alle er litt forskjellige i finishen. Hvorfor i alle dager har du tre stykker? Er MX510 så god at man blir avhengig og må kjøpe flere av den på én gang? :!: Noe sånnt. Også har jeg ikke så mye penger og må jo ha noe å bruke penga på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå