Xul Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Heisann. Jeg har nettop skaffa meg en billig brukt xbox som jeg har softmodda. Jeg tenkte jeg skulle sette inn en større harddisk, så jeg formaterte og installerte MS dash på en disk i den andre xboxen min, som forøvrig står en chip i. Men når jeg setter den disken over i den boxen som ikke er modifisert på noen måte, så blinker den bare rødt under oppstart. Noen som har noen ideer? Lenke til kommentar
hkallestad Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Har du husket å låse harddisken? Hvis du ikke låser den vil den ikke boote ms dash. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Kommer det noen feilmeldinger på skjermen når du starter den? Lenke til kommentar
Xul Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Har låst disken ja. Det kommer opp en skjerm der det står at xboxen trenger service eller noe sånt. Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Har du låst disken på den xboxen den skal stå i? Lenke til kommentar
Xul Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Nei, jeg får ikke låst disken i den xboxen, for den er ikke moddet. Jeg vil få starta MS dash med den nye disken i den umodda xboxen, slik at jeg kan softmodde den etterpå. Derfor installerte jeg MS dash på disken fra den xboxen som jeg har modchip i. Hehe, dette var kanskje ikke lett å forstå Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Tror jeg skjønte hva du mente. Disken kan KUN brukes i den xboxen den er låst i. Lenke til kommentar
Xul Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Ah, det forklarer saken. Vel, da får det bli original disk og flittig bruk av dvd-r da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå