Domodyret Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Har drevet med en side nå, tenkte det hadde vært gøy å fått en blogg ferdig til TG. Så, her er det. Kom gjerne med kommentarer på hva jeg burde fikse på. NB: Les teksten på forsiden, står endel ting angående det jeg ikke har retta på enda der. Link Endret 20. mars 2005 av Domodyret Lenke til kommentar
Luv Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Eneste jeg kommer på som var negativt var skrifttypen og gjennomstrekingen på linkene.. Det at siden ikke var midtstilt gikk egentlig ganske greit. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Jupp, har tenkt på den, men siden det er ett grunge-tema så tok jeg gjennomstrekning på de linkene i right-bar'en. Lenke til kommentar
KinnShady Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg likte den. Fargene passer godt sammen, siden og koden er ryddig. Jeg synes den fonten passer godt til sida jeg, ganske kul faktisk. Men er enig med dD., fjern gjennomstrekinga på mouseOver.. den er ikke fin. Fine bilder fra gården også forresten;) Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Nå har jeg fiksa h-elementene og satt inn image-replacementene. Skal se litt på skrifttypen som dB sa. Har jo egentlig font-family:Georgia, "Times New Roman", Times, serif; men syns den mister litt "grunge"-look om jeg bytter til: font-family:"Lucida Grande","Lucida Sans Unicode",sans-serif; Hva syns dere? Endret 20. mars 2005 av Domodyret Lenke til kommentar
N* Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) bakgrunnen i innholdsfeltet og høyre kolonne repeterer seg ikke riktig. jeg tror det hadde vært bedre å bare ha hvit bakgrunn der. menyen i høyre kolonne ville jeg gjort noe litt mer fancy med. f.eks en bakrunnsfarge med grungy kanter som endret seg ved :hover.. det øverste og nederste bildene dine var forresten nydelige edit: skulle til å si at fonten ikke passa helt.. men så bytta du syntes ikke den mistet grunge-preget. hvis du skulle beholdt den forrige fonten burde den vertfall vert større. Endret 20. mars 2005 av N* Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Fjerna mønsteret nå, men tror jeg legger på noe bak der, prøver tross alt på ett grunge-tema så noe må være der. Takk, bildene ble tatt i februar faktisk, nå er det snø, rart? Edit: skal se på de side-menyene nå. Edit2: Åssen ble det nå, med linkene i den høyre delen altså? Endret 20. mars 2005 av Domodyret Lenke til kommentar
N* Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Edit2: Åssen ble det nå, med linkene i den høyre delen altså? bugger i ff, opera og ie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå