Mapster Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hei. Jeg har nå holdt på en hel dag (nesten), kansje egentlig to timer men hvem bryr seg. Men problemet er i hvert fall å få grafikk kortet til å fungere ordentlig på spill, funker fint på filmer. Jeg har lest meg gjennom alt for mange guider og howto's, men ingen dekker problemet mitt. Jeg kjører mandrake 10.1 med X - 6.8.2, Grafikk kortet mitt er Sapphire Radeon 9800Pro. Jeg har fulgt guider som jeg fikk lagt inn de nyeste driverene og versjonen av X. Men det fungerte ikke. Hvis noen har lyst til å skrive en guide som inneholder alle kommandoer jeg trenger og linker til hvor jeg kan laste ned nødvendige driver o.l. så hadde det vært sinnsykt kult... Lenke til kommentar
Mapster Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Jeg har nå løst problemet, hvis det er noen som er interressert så var det i hvert fall dette jeg gjorde: - "ATI Linux How to" på LinuX-gamers.net - La til denne linjen på /etc/modprobe.conf filen: install fglrx /sbin/modprobe --ignore-install fglrx && { /sbin/modprobe via-agp; /bin/true; } Endret 20. mars 2005 av MapSter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå