wawa Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Dette skjer daglig dessverre... så det blir litt irriterende i lengden.. Etter omstarten får jeg en melding som tilbyr å sende feilrapport til Micro$oft. I error-reporten står følgende: C:\WINDOWS\Minidump\Mini031905-02.dmp C:\DOCUME~1\IGORST~1\LOCALS~1\Temp\WER11.tmp.dir00\sysdata.xml Jeg aner ikke hva noe av dette betyr, så jeg hadde satt veldig pris på hjelp/tips angående hva jeg kan gjøre for å fikse problemet. Jeg kjører en temmelig ny PC med AMD64, Asus K8NX-E, 1gig ram osv... På forhånd takk for hjelp Lenke til kommentar
tersvenn Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Her kan du lese om ditt problem. Minidump Her også: Microsoft Endret 20. mars 2005 av tersvenn Lenke til kommentar
wawa Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Hm.. Jeg spiller hverken spill eller ser dvd når det skjer. Temperaturene er også OK.. Kanskje den andre linken er mer nyttig, takk inntil videre. Edit: Jeg har et Sapphire Radeon 9600 Pro Atlantis-skjermkort med 128 mb ddr-ram. Så, den andre linken er kanskje heller ikke aktuell for meg? Endret 20. mars 2005 av wawa Lenke til kommentar
wil Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 hei. har selv hatt dette problemet. minnedumping kunne visst i følge noen være så mangt. jeg stoler selv mer i rettning av at det er minne som begynner å ta kvelden. det var iallefall det som skjedde før jeg bytta min rambrikke, med en annen brikke. når jeg hadde den gamle brikken min så restarta den i tide og utide. veldig irriterende, men etter byttingen av ram så har jeg ikke sett snutten av restarting det glemte jeg å si: når jeg sjekka Event Vieweren etter at den restarta så stod det alltid save dump. Lenke til kommentar
tersvenn Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Wawa, Det kan godt være at det er feil med memory som lager problemer. Ville bare si at jeg hadde nøyaktig samme problemet som du og etter å ha installert nye drivere for skjermkortet så var alt ok igjen :smiley: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå