Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hvilket tastatur bør jeg kjøpe,,,jeg skal ha et som er behagelig åg sitte med i lengra tid og god til gaming...noen forslag Lenke til kommentar
Corwin Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 foreslår at om du skal game så modder du et gammelt tastatur slik av du bare har igjen tastene du bruker under spillet, evt kan du senke det ned i skrivebordet også Lenke til kommentar
Nemezis Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 foreslår at om du skal game så modder du et gammelt tastatur slik av du bare har igjen tastene du bruker under spillet, evt kan du senke det ned i skrivebordet også LOL.. Regner med karen ville kjøpe seg et nytt, ikke bruke hele påsken på å pimpe tastaturet Men hvis du har økonomi til det, vil jeg anbefale Logitech diNovo dekstop, har det selv og er strlpende fornøyd Lenke til kommentar
knutby Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Eller et USB Keytronic über tastatur? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Eller et USB Keytronic über tastatur? Syns dog Logitech Internet Navigator SE er det beste gamingtastaturet, men det produseres ikke lenger, har ikke prøvd de siste modellene fra logitech tho. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Eller et USB Keytronic über tastatur? Syns dog Logitech Internet Navigator SE er det beste gamingtastaturet, men det produseres ikke lenger, har ikke prøvd de siste modellene fra logitech tho. Mitt logitech ble ødelagt:( Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Har selv dette tastaturet http://www.psdata.no/ps.asp?it=107591&mlevel=011503 og er fornøyd med det. Et bra tastatur til en billig penge, men ikke noe mer. Eneste som er litt negativt er at det mangler insert knappen. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 here you go: logitech multimedia keyboard kjempe deilig å skrive/spille på + at det er mange ekstra knapper og så må man jo ikke glemme prisen. har hatt det i en uke og er kjempe fornøyd Lenke til kommentar
FlatEric82 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 here you go: logitech multimedia keyboard kjempe deilig å skrive/spille på + at det er mange ekstra knapper og så må man jo ikke glemme prisen. har hatt det i en uke og er kjempe fornøyd Har samme jeg også. Kjøpte sett med mus og er strålende fornøyd. Musen er oppladbar, noe som er et stort pluss! Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Har selv dette tastaturet http://www.psdata.no/ps.asp?it=107591&mlevel=011503 og er fornøyd med det. Et bra tastatur til en billig penge, men ikke noe mer. Eneste som er litt negativt er at det mangler insert knappen. enig i de du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå