Thraze Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Heisann folkens! Tenkte å kjøpe meg denne skjermen, men for å benytte meg av tilbudet (kjøp 1 skjerm, få 1 til for halv pris) trenger jeg 1 til som vil ha ny skjerm. På denne måten betaler vi 75% av fullpris. Noen i Stavanger området som er interessert i å gå isammen om et kjøp? Kort sagt betaler vi da 5250kr hver for en skjerm som egentlig koster 7000spenn. (Kun seriøse henvendelser) http://accessories.euro.dell.com/sna/Produ...uctlisting.aspx Endret 21. mars 2005 av GodSlayer Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 No fungere ikkje linken. kunne du ha fiksa den? Lenke til kommentar
lordbiggi Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Eg er innteresert. Send meg PM med litt meir informasjon Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Ser ut som tilbudet er over nå dessverre Lenke til kommentar
Specs Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Neida, tilbudet er ikke over. Eksperimenter litt med å legge en eller to skjermer i handlekurven. Jeg siterer: "Buy 1 Dell FP Monitor At List Price and get a 2nd Monitor of the exact same type for 50% off. For example, purchasing an E173 entitles you to a 50% discount only on a second E173 (Applies to selected Dell flat panels)." Gyldig til 11. april. Så hvis to går sammen og deler får man 25% avslag, dvs en 2001FP til ca 5250,- /stk inkl moms. Den er ikke dum. Hvis noen i Oslo er interessert, send meg en PM, jeg vurderer sterkt dette ... Lenke til kommentar
olsmor Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Linken fungerer ikke for meg hvertfall, noen som kan fikse? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Vurderer kraftig å kjøpe to til meg selv... Er dette noe å satse på? Fikk jo terningkast 6 på DinSide.no (dinside.no tas riktignok med en klype salt). Noen som vet hvordan garantien for døde-piksler er? På privatkjøp kan jeg jo bruke angrefristen dersom skjermen har død piksel. Men jeg skal kjøpe disse skjermene til bedrift, og godtar på ingen måte en eneste død piksel... Endret 22. mars 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Specs Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Se bortifra linken. Finn fram til skjermen på dell.no, legg den i handlekurven. Du skal da få tilbud om å kjøpe 2 stk, den andre til halv pris. Det hender det ikke funker, forsøk da å legge to stk i handlekurven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå