P-in-P Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Tråden som omhandlet det å tegne en neger ble stengt av "åpenbare grunner" så derfor så starter vi en tråd som vertfall ingen kan påstå er rasistisk! Målet med denne tråden er å prøve å fange de mest karrakteristiske trekkene ved de 3 største "rase" typene; Afrikanerenes mørke hud, sorte krøllede hår, store lepper og *biip* og ofte velltrente kropper. Asiatenes smale øyne, sorte rake hår, gulaktige hud og små kropper. De hvites... umm ... Jeg vet liksom ikke hvordan en skal beskrive en hvit, men desto mer utfordrende blir det å tegne en Så sett i gang folkens! Her er mine bidrag: Afrikaner: Watch out ladies! He might hava a 7 inch gun in his pants! Asiat: This one don't got much of a gun but he'd kick youre ass with his su-shi so hard you wish he had! Hvit: Errr... A true viking! Be afraid! BE VERY AFRAID! Edit: Forrandra på den hvite for han var usedvalig stygg! Endret 19. mars 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hihi! Genial tråd! Kommer med mine tegninger snart Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Hihi! Genial tråd! Kommer med mine tegninger snart Det er bra! Tegn i vei folkens ! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 hvorfor er det bare han hvite som ikke har nese? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 hvorfor er det bare han hvite som ikke har nese? Fillern Så selv at det var noe som manglet Fikse nå... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Norsk Var den norsk ? Men uansett bra tegning Skjønte det nå! Geniale tegninger :!: ! Endret 19. mars 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Norsk Var den norsk ? Men uansett bra tegning Skjønte det nå! Geniale tegninger :!: ! Neida Spøk det... Du ser hva som er hva... Takker! Dine ok, likte spes. afrikaneren din Mangler sixpack og mer former på musklene... Da brune folk får frem formene lettere... Endret 20. mars 2005 av Prebo Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Ny.... Gangsta Edit: Døde denne tråden ut eller? Endret 20. mars 2005 av Prebo Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Ja det ser ikke ut til at det er flere med skillz i paint på forumet nei... Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Ja det ser ikke ut til at det er flere med skillz i paint på forumet nei... Trenger nå ikke tegne fotorealistisk da... Så lenge en får med kjennetegn på de forskjellige rasene Lenke til kommentar
MagE Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Mitt Bidrag Pain skillz!!11!1oneoene Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Mitt Bidrag Pain skillz!!11!1oneoene Hahahaha :!: Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Mitt Bidrag Pain skillz!!11!1oneoene BWAHAHAHAA :!: Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 hvit, nærmere bestemt svensk Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 hvit, nærmere bestemt svensk DANG! Pritty, pritty, must hug ! Skulle vært anime artist du! Bra tolkning Nicklas ! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 hvit, nærmere bestemt svensk DANG! Pritty, pritty, must hug ! Skulle vært anime artist du! Bra tolkning Nicklas ! Hihi! Kanskje Dahle poster'n i Babethread'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå