TEE Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Siden den originale tråden ble stengt, og det kom forslag om formatering, så tenkte jeg at det kanskje kunne være greit å komme med en litt mindre drastisk løsning enn formatering, avinstallering av ATI-drivere etc. Microsoft har selv en ganske god løsning på denne. SYMPTOMSAfter you add a universal serial bus (USB) camera or a TV tuner card to a Microsoft Windows XP-based computer, a Local Area Connection 2 icon may be created in the View Network Connections section in My Network Places. The information that is displayed below this icon describes the connection as: Microsoft TV/Video Connection WORKAROUND To work around this behavior, restart the computer. After you restart your computer, the Local Area Connection 2 icon does not appear. STATUS This behavior is by design. Edit: Bommet litt med bold-taggen. Endret 19. mars 2005 av TEE Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 MEGET BRA Får vel få stengt min post jeg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå