Gå til innhold

Hva er BayStack 10BASE T-Hub ?


Aleksweb

Anbefalte innlegg

Hei, har en switch lignende sag jeg har funnet..., men vet ikke helt hva det er :(

 

 

Det som står på den: Bay Networks: BatStack 10BASE-T HUB...

 

Og her ligger det noen bilder:HER

 

 

Takk for all hjelp :p

 

 

Si i fra om det trengs flere bilder...

Endret av Aleksweb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er det som står rett over den runde kontakten som stikker ut ved siden av "10BASE-T MDI"?

 

Kort sagt er dette en HUB, som det faktisk står foran på den. :p Du kan jo prøve å søke på ulike modellnummere/serienummere (S/N) som står på huben, på f.eks www.google.com, eller www.nortel.com

 

Er det noen kontakter bak den, på andre siden? Syns den så litt rar ut uten noen RJ-45 kontakter (bortsett fra MDI) og to...parallell-porter(?). Jeg tipper at den bare er for å styre en annen hub vha. serieporten (Comm Port).

Man kobler en eller 2 huber til denne via parallell-porten(e) og serieporten til en PC (..tipper jeg) :p

 

 

-Peat

Lenke til kommentar
Hva er det som står rett over den runde kontakten som stikker ut ved siden av "10BASE-T MDI"?

 

Kort sagt er dette en HUB, som det faktisk står foran på den. :p Du kan jo prøve å søke på ulike modellnummere/serienummere (S/N) som står på huben, på f.eks www.google.com, eller www.nortel.com

 

Er det noen kontakter bak den, på andre siden? Syns den så litt rar ut uten noen RJ-45 kontakter (bortsett fra MDI) og to...parallell-porter(?). Jeg tipper at den bare er for å styre en annen hub vha. serieporten (Comm Port).

Man kobler en eller 2 huber til denne via parallell-porten(e) og serieporten til en PC (..tipper jeg) :p

 

 

-Peat

Det som står over den lille kontakten... er et serienummer og en strekkode.. har ikke hub'n her sår får ikke sjekka før senere i dag eller imorgen.

 

 

Det er også noen porter bak.

 

Men kan den ikke brukes som en hub med 24porte? er ihvertfall lys for hver port.., og en utgang til "1-12" og en til "13-24". Hva skal disse kobles til osv?

 

Noen som vet?

 

 

 

 

 

Takk for hjelpa :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...