Aleksweb Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Hei, har en switch lignende sag jeg har funnet..., men vet ikke helt hva det er Det som står på den: Bay Networks: BatStack 10BASE-T HUB... Og her ligger det noen bilder:HER Takk for all hjelp Si i fra om det trengs flere bilder... Endret 19. mars 2005 av Aleksweb Lenke til kommentar
lie Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Du har vel ikke noen lysere bilder vel? Ser omtrent ikke noe her på jobben. (gammel haug av crt skjerm) Lenke til kommentar
Aleksweb Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Her er det noen flere bilder....: <--HER--> Lenke til kommentar
Peat Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hva er det som står rett over den runde kontakten som stikker ut ved siden av "10BASE-T MDI"? Kort sagt er dette en HUB, som det faktisk står foran på den. Du kan jo prøve å søke på ulike modellnummere/serienummere (S/N) som står på huben, på f.eks www.google.com, eller www.nortel.com Er det noen kontakter bak den, på andre siden? Syns den så litt rar ut uten noen RJ-45 kontakter (bortsett fra MDI) og to...parallell-porter(?). Jeg tipper at den bare er for å styre en annen hub vha. serieporten (Comm Port). Man kobler en eller 2 huber til denne via parallell-porten(e) og serieporten til en PC (..tipper jeg) -Peat Lenke til kommentar
Aleksweb Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Hva er det som står rett over den runde kontakten som stikker ut ved siden av "10BASE-T MDI"? Kort sagt er dette en HUB, som det faktisk står foran på den. Du kan jo prøve å søke på ulike modellnummere/serienummere (S/N) som står på huben, på f.eks www.google.com, eller www.nortel.com Er det noen kontakter bak den, på andre siden? Syns den så litt rar ut uten noen RJ-45 kontakter (bortsett fra MDI) og to...parallell-porter(?). Jeg tipper at den bare er for å styre en annen hub vha. serieporten (Comm Port). Man kobler en eller 2 huber til denne via parallell-porten(e) og serieporten til en PC (..tipper jeg) -Peat Det som står over den lille kontakten... er et serienummer og en strekkode.. har ikke hub'n her sår får ikke sjekka før senere i dag eller imorgen. Det er også noen porter bak. Men kan den ikke brukes som en hub med 24porte? er ihvertfall lys for hver port.., og en utgang til "1-12" og en til "13-24". Hva skal disse kobles til osv? Noen som vet? Takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå