icer Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Som topic sier mista jeg alle sangene mine da jeg formaterte.... Alle filmene og programmene ligger fint (heldigvis ) Dette resulterte da i en temmelig stor hakk i døra av at en saks for flygende, en halv forslått høgre hånd og en enorm psykisk belastning... Lenke til kommentar
K.. Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Sjekk ut denne tråden. Kanskje nøden ikke er så stor som du tror? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 håper du får fiksa det da. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Dette er jo 100% skivebom. Denne tråden er for positive utladninger. Din er 100% negativ. En eller annen moderator som kunne stengt denne ? Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Dette er jo 100% skivebom. Denne tråden er for positive utladninger. Din er 100% negativ. En eller annen moderator som kunne stengt denne ? Look at ze topic. Det står "Anti-gledesutbrudd". Men allikevel, du kunne tatt den i Off Topic > Annet eller noe sånt... Lenke til kommentar
icer Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Det står anti-gledesutbrudd, dermed er jo de et gledesutbrudd bare at det er negativt, kanskje det skulle vert en topic for negative utbrudd da siden det plager deg så mye, men denne posten passer jo nesten like godt her som i annet... Jeg så etter en eller annen form for negative utbrudd, men det eneste jeg fant var gledesutbrudd, så da tok jeg den... Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Et negativt ladet gledesutbrudd. Yikes, nå har jeg hørt det også. Spare me, will ya... Lenke til kommentar
icer Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Mye man skal høre før ørene detter av Lenke til kommentar
audhage Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Hvorfor ikke opprette et sinneutbrudd forum? Personlig tror jeg det hadde vært smartere enn dette gledesutbruddforumet. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
icer Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Men vet dere hva? Nå har dette plutselig blitt til et "gledesutbrudd, fant igjen sangene mine! takket vere GetBackData for ntsf Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Dette er jo 100% skivebom. Denne tråden er for positive utladninger. Din er 100% negativ. En eller annen moderator som kunne stengt denne ? Var da voldsomt til pirking da.. Plager det deg veldig, ellernoe? Hvorfor bryr du deg egentlig? Lenke til kommentar
icer Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Dette er jo 100% skivebom. Denne tråden er for positive utladninger. Din er 100% negativ. En eller annen moderator som kunne stengt denne ? Var da voldsomt til pirking da.. Plager det deg veldig, ellernoe? Hvorfor bryr du deg egentlig? Takk, bra noen er med meg Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Mistet 85GB med masse ledlastinger jeg også. GetDataBack fikset problemet! Jeg ELSKER det programmet! http://www.runtime.org/ - gratis er det også! Endret 29. mars 2005 av razh0r Lenke til kommentar
icer Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Eneste jeg hater med det er at det gir en falsk følelse av lykke når du laster det ned... Du trykker søk og jaggu finner den ikke en haug med ting, du trykker "copy" i den tro at nå skal det ordne seg, MEN der kommer beskjeden "copying is not allowed in the trial version" eller noe i den dur... Men fikk fikset det Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 genialt det der programmet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Enig med gixxerman her. Hadde ikke trådstarter fått igjen sangene sine, hadde denne tråden vært feilpostet og stengt. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 synest det hadde vert ein god ide og lagt eit forum for anti gledesutbrudd og Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 synest det hadde vert ein god ide og lagt eit forum for anti gledesutbrudd og Jeg tror vi da ville endt opp med 50 stk X-utbrudd-kategorier. Hva med å kalle kategorien "følelsesutladninger" eller liknende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå