Fat_ASS Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Skal bort i morra å blir borte i 7 dager! tror dere det gjør noe om jeg lar pc`en stå på over den tiden med skjermen av å alt? holder på å laste å greier å det hadde vært fint vis jeg kunne fått det ferdig nedlasta til jeg kom hjem. Endret 19. mars 2005 av Fat_ASS Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Har latt min PC stå på syv dager uten problemer. Var på ferie. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Skal bort i morra å blir borte i 7 dager! tror dere det gjør noe om jeg lar pc`en stå på over den tiden med skjermen av å alt? holder på å laste å greier å det hadde vært fint vis jeg kunne fått det ferdig nedlasta til jeg kom hjem. Er det folk i huset mens du er borte så burde det gå greit Endret 19. mars 2005 av Prebo Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Er det folk i huset mens du er borte så burde det gå greit Nei det er ingen her mens jeg er borte... var derfro jeg spurte, hadde det vært folk her så hadde det jo ikke vært no prob! er det stor brannfare ved pc`er? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Går da greit det. Skal litt til hvis den plutselig skulle brenne ned huset mens du er borte. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Går da greit det. Skal litt til hvis den plutselig skulle brenne ned huset mens du er borte. Er litt kjipt da.. Komme hjem og se at pc'n har brent ned huset... Det kan skje... Hehe! Faren er ikke så stor, men den er der... Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Er litt kjipt da.. Komme hjem og se at pc'n har brent ned huset... wink.gif Det kan skje... Hehe! Faren er ikke så stor, men den er der... Huff jah...vl johelst være på den sikre siden! tror jeg blir å slå den av da å heller pine meg gjennom den evige nedlastningen når jeg kommer hjem da... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Sånn tenkte jeg også, men jeg skulle ikke være borte et fullt døgn engang... Gjett hva! Lynet slo ned og pc'en smeltet totalt. Men fikk forsikringspenger og mer enn det den var verdt for, så jeg klager ikke. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Sånn tenkte jeg også, men jeg skulle ikke være borte et fullt døgn engang... Gjett hva! Lynet slo ned og pc'en smeltet totalt. Men fikk forsikringspenger og mer enn det den var verdt for, så jeg klager ikke. Hørt om jording... Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Det skulle vel gå bra det... Bare husk og slå av pc'en en stund når du har kommet hjem (ihvertfall natta over) Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg har vel egentig ikke peiling, men ville ikke gjort det (15 år (snart) da... ). Er vel brannfaren, sjansen for at den restarter, sjansen for at uønska ting og tang kommer inn eller noe kritisk skjer og du absolutt burde være der. Husk hvertfall å avslutt helt all "plutselig-logge-på-programmer" som msn. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Husk hvertfall å avslutt helt all "plutselig-logge-på-programmer" som msn. Nei, det er ikke så farlig Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg har da vært borte mer enn 14 dager uten at huset gikk over til aske mens jeg var borte..... Nesten ingen sjangs om du har automatsikringer, men har du vanlige sikringer så aner jeg ikke.... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Når en tenker på hvor få hus som har brent ned på grunn av at PC har tatt fyr så hadde ikke jeg hatt problem med å la den stå på Slå av skjerm så... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg slår den alltid av om det ikke er folk i huset, altså om familien reiser på fellesferie. Better safe than sorry. Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 slå iallefall av skjermen når du er borte da Lenke til kommentar
riktig Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 For all del, CRT-skjermer er den største brannfaren og bør alltid være avslått når du ikke er tilstede. PC i seg selv tar ytterst sjelden fyr. Jeg har latt den stå på mens jeg har vært borte en helg uten problemer, men det er jo en viss risiko. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 kan tenke meg det finnes mange hjemme-servere som står på året rundt uten å bli avslått. har en selv, og har aldri tenkt på brannfare som en grunn til å skru den av. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Vell... kan ikke si at jeg har hatt så mange brannulykker selv når jeg har sitti ved maskinen. Tror det skulle gått greit, men med mindre det ikke er dødsviktige downloads som nye filmer/spill som du MÅ se/spill når du kommer hjem, så kan du vell like godt bare la maskinen ta ferie samtidig som du gjør det? Imotsetning til det mange tror, så dør ikke maskinen om du skrur den av i mer enn 2 timer. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Vel har LCD skjer å har ikke tenkt å la skjermen så på da... Pc`en står ellers på døgnet rundt å har ikke vært av siden sist jeg byttet HW for rundt en mnd siden, med visse unntak av en del restartinger, men har ikke vært HELT av! Den lever nå i beste velgående enda så jeg tviler på faren! har derimot ikke inboforsikring så jeg tror jeg lar være... leier en elilighet...:/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå