Gå til innhold

Pc`en på i 7 dager mens jeg er borte?!

Fat_ASS

Anbefalte innlegg

Skal bort i morra å blir borte i 7 dager! tror dere det gjør noe om jeg lar pc`en stå på over den tiden med skjermen av å alt? holder på å laste å greier å det hadde vært fint vis jeg kunne fått det ferdig nedlasta til jeg kom hjem.

Endret av Fat_ASS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal bort i morra å blir borte i 7 dager! tror dere det gjør noe om jeg lar pc`en stå på over den tiden med skjermen av å alt? holder på å laste å greier å det hadde vært fint vis jeg kunne fått det ferdig nedlasta til jeg kom hjem.

Er det folk i huset mens du er borte så burde det gå greit

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Er litt kjipt da.. Komme hjem og se at pc'n har brent ned huset... wink.gif Det kan skje... Hehe! Faren er ikke så stor, men den er der...

Huff jah...vl johelst være på den sikre siden! tror jeg blir å slå den av da å heller pine meg gjennom den evige nedlastningen når jeg kommer hjem da... :cry:

Lenke til kommentar
Sånn tenkte jeg også, men jeg skulle ikke være borte et fullt døgn engang... Gjett hva! Lynet slo ned og pc'en smeltet totalt. Men fikk forsikringspenger og mer enn det den var verdt for, så jeg klager ikke. :grin:

Hørt om jording... :p

Lenke til kommentar

Jeg har vel egentig ikke peiling, men ville ikke gjort det (15 år (snart) da... ;) ).

Er vel brannfaren, sjansen for at den restarter, sjansen for at uønska ting og tang kommer inn eller noe kritisk skjer og du absolutt burde være der.

Husk hvertfall å avslutt helt all "plutselig-logge-på-programmer" som msn.

Lenke til kommentar

For all del, CRT-skjermer er den største brannfaren og bør alltid være avslått når du ikke er tilstede. PC i seg selv tar ytterst sjelden fyr. Jeg har latt den stå på mens jeg har vært borte en helg uten problemer, men det er jo en viss risiko.

Lenke til kommentar

Vell... kan ikke si at jeg har hatt så mange brannulykker selv når jeg har sitti ved maskinen.

Tror det skulle gått greit, men med mindre det ikke er dødsviktige downloads som nye filmer/spill som du MÅ se/spill når du kommer hjem, så kan du vell like godt bare la maskinen ta ferie samtidig som du gjør det? Imotsetning til det mange tror, så dør ikke maskinen om du skrur den av i mer enn 2 timer.

Lenke til kommentar

Vel har LCD skjer å har ikke tenkt å la skjermen så på da...

Pc`en står ellers på døgnet rundt å har ikke vært av siden sist jeg byttet HW for rundt en mnd siden, med visse unntak av en del restartinger, men har ikke vært HELT av!

Den lever nå i beste velgående enda så jeg tviler på faren! har derimot ikke inboforsikring så jeg tror jeg lar være...:( leier en elilighet...:/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...