bonna_forre Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Heisann.. Jeg har nettopp formatert pcen min. Og ved en feil installerte jeg Windows på H: mappa! H: mappa tar 3,92 GB mens C: tar 229 GB På grunn av at jeg installerte Windows på H: så er den full nå, og dette begrenser tilgangen til forskjellige ting på pcen.. Er det noen som har peiling på hvordan jeg kan gjøre H: større eller overføre Windows til C:? PS: Jeg har bare en harddisk, men den er på en måte delt i to På forhånd takk:) #topic endret av moderator# Endret 19. mars 2005 av Jankee Lenke til kommentar
Azton Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Du kan bruke Partition Magic. Lenke til kommentar
bonna_forre Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Hva er Partition Magic og hvor laster jeg det ned? Lenke til kommentar
bonna_forre Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg fant det:) Og takk for hjelpen så langt! Men hvordan skal jeg bruke det? Lenke til kommentar
morra Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Feks her! Endret 19. mars 2005 av morra Lenke til kommentar
bonna_forre Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 PS: Og ofte når jeg laster ned noe så kommer det at dette programmet ikke er et gyldig Win32 program.. så det går ikke installere det... Men jeg får se om det komme den samme beskjeden på Partition Magic;) Lenke til kommentar
bonna_forre Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Når jeg skulle åpne Partition Magic installasjonsfilen kom denne feilmeldingen: "Cannot open file: It doesnt appear to be an valid archive. If you downloaded this file, try downloading it again" PS: Jeg bruker en Win Zip Evaluation Version.. Kan dette ha noe med dette å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå