SacrefiZer Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hei! Jeg har en bærbar data, som jeg tenkte å bruke til å gi ut ip'er på LAN, det er xp på denne og jeg skal installere 2000 server. Går det? Eller må jeg ha 2000 på den...? For det kommer noe opp om at det ikke går.. Takker for alle svar! Mvh. SacrefiZer Lenke til kommentar
wil Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 normalt så skal det gå ja, med server Windows på en Desktop maskin. selv har jeg kjørt Windows 2003 Server på min dekstop å det gikk fint det. kjørte den dualboot med Windows 2000 mener jeg å huske. hvilken feilmelding får du da? Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Jeg får opp: "This CD-ROM is from an older versjon of Windows than the one you are presently using. Setup functionality from this disk will be disabled." Men det er Windows 2000 server ikke 2003. Endret 21. mars 2005 av SacrefiZer Lenke til kommentar
wil Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 kan det være at du har glemt å installere S-ATA drivere da? eller har du IDE disk/disker? hvis du har S-ATA disker så må du installere driverne til disken din før du installerer Windows. dette gjøres vel ved å trykke F6 under installasjonen av Windows. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå