gamerman Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Hei Jeg har Et nettverkskort som er satt til Local Area Connection 1 .... Men etter jeg installerte Ati Catalyst 5.2 driver med anbefalt installering så har jeg ny Local Area Connection i Network Connections : Hva er dette for noe ? Endret 19. mars 2005 av gamerman Lenke til kommentar
Valent Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 styggeste jeg har sett på lenge.. 2 ord: format C: og format ati.com lykke til Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 styggeste jeg har sett på lenge.. 2 ord: format C: og format ati.com lykke til Kan du ikke forklare hva dette er ? Er jævli gøy å formatere for 4 ganger på 2 måneder Lenke til kommentar
knutby Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Det går altså ikke og slette den? Her du TVkort foresten? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Er vell ikke nødvendig å formatere pga det der. Trenger ikke være noe farlig. Merker du noen som helst forskjell på maskinens oppførsel/ytelse før og etter den der dukket opp? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Er vell ikke nødvendig å formatere pga det der. Trenger ikke være noe farlig. Merker du noen som helst forskjell på maskinens oppførsel/ytelse før og etter den der dukket opp? Ser ikke vitsen ejg heller hvis det ikke skjer noe galt.. Ingen kan jo "hacke"seg igjennom en slik bug hvis det er det du er nervøs for.. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Skift tittel til noe som beskriver problemet ditt, nåværende tittel sier lite om hva inlegget gjelder. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Det er ikke webcammet ditt da? Kom opp en slik når jeg hadde mitt gamle Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 bra at du sensurerte IP adressen din, ville vært en tragedie om noen på forumet fant ut din lokale IP adresse Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg uninstallet Catalyst med Catalyst Uninstall Programvare og da ble den fjernet. Nei jeg har ikke Tv kort har bare et Xt pe kort ...... Alle som skal installe Catalyst Driver 5.2 IKKE ta Anbefalt installering men heller ta avansert velg Display Driver og Control Panel ^_^ Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Det kan ikke være at ati kort har fått muligheten til og kjøre ut video via multicasting da . At dette kanskje er et virtuelt interface som blir brukt i den sammenhengen. Lenke til kommentar
Gundersen Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Det er jo bare å avinstallere driveren! Gjøres enkelt: egenskaper> konfigurer> driver> avinstaller< da skal den vell bli borte... tror jeg Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Alt er vell nå :!: Takk for svar BRA Forum brukere Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) bra at du sensurerte IP adressen din, ville vært en tragedie om noen på forumet fant ut din lokale IP adresse Kanskje det finnes noen onde hackere på lan'et som kunnet funnet på noen skikkelige skøyerstreker. Endret 19. mars 2005 av Vice Lenke til kommentar
am3k Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Endret 20. mars 2005 av am3k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg