Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nei men hva er nå dette ? :P

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har Et nettverkskort som er satt til Local Area Connection 1 .... Men etter jeg installerte Ati Catalyst 5.2 driver med anbefalt installering så har jeg ny Local Area Connection i Network Connections :

untitled3pb.jpg

sdsd4nc.jpg

sdsssssssss2vh.jpg

Hva er dette for noe ? :hmm:

Endret av gamerman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er vell ikke nødvendig å formatere pga det der. Trenger ikke være noe farlig. Merker du noen som helst forskjell på maskinens oppførsel/ytelse før og etter den der dukket opp?

Ser ikke vitsen ejg heller hvis det ikke skjer noe galt.. Ingen kan jo "hacke"seg igjennom en slik bug hvis det er det du er nervøs for..

Lenke til kommentar

Jeg uninstallet Catalyst med Catalyst Uninstall Programvare og da ble den fjernet.

Nei jeg har ikke Tv kort har bare et Xt pe kort ......

Alle som skal installe Catalyst Driver 5.2 IKKE ta Anbefalt installering men heller ta avansert velg Display Driver og Control Panel ^_^

Lenke til kommentar
bra at du sensurerte IP adressen din, ville vært en tragedie om noen på forumet fant ut din lokale IP adresse :p

Kanskje det finnes noen onde hackere på lan'et som kunnet funnet på noen skikkelige skøyerstreker. :lol:

Endret av Vice
Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Endret av am3k
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...