TroNyX Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Får først starte med og beklage at jeg la tråden her, fant ingen andre plasser. Har som sagt ett problem.. Som emnet sier så er det msn virus som herjer på pcen. Så jeg lurte på om flere av dere har vært borti det samme? og vet hvordan jeg skal fjerne det? Takk for alle svar Lenke til kommentar
iblis Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 http://www.happy-messaging.com/messenger/virus/ Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 har du fått det seriøst? næmmen... Trodde det var kødd jeg... Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Er da mange msn-virus som har sirkulert gjennom tidene, er vel ikke så stor overraskelse? Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Er da mange msn-virus som har sirkulert gjennom tidene, er vel ikke så stor overraskelse? Etter logoen å dømme, bruker lilleslem Linux, og vil derfor ikke være kjent med virus. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jo, bruker ikke Linux, men syns han er kuuul Men virus, ja det har jeg erfaring med, noen jeg ikke får fjerna engang :S Men de er borte nå, alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå