Gå til innhold

Beste WYSIWYG web-editor?


L03VIk

Anbefalte innlegg

Noen som har tips?

 

(WYSIWYG == What You See Is What You Get)

 

Altså editorer hvor man plasserer elementer på en side (som i et billedbehandlingsprogram, med layers osv.) og programmet koder til HTML osv.

 

(Vet det er bedre med Dreamweaver osv, men jeg trenger en WYSIWYG-editor til å sette opp noen raske testsider...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har alle gått å lagt seg allerede eller?  :roll:

Du posta 22:25 og du bumper tråden klokka 22:38 ;)

 

Etter mine bergninger er det 4 dager 23 timer og 47 minutter for tidlig :p

Etter mine beregninger er du fremdeles fjortis i 32 uker til...

Endret av L03VIk
Lenke til kommentar
Har alle gått å lagt seg allerede eller?  :roll:

Du posta 22:25 og du bumper tråden klokka 22:38 ;)

 

Etter mine bergninger er det 23 timer og 47 minutter for tidlig :p

Etter mine beregninger er du fremdeles fjortis i 32 uker til...

Unnskyld meg, men det er jo du som har gjort noe galt så du kan jo bare holde kjeft :) Og hva har bumping av tråder ALT for tidlig med at jeg er fjortis i 32 uker til?

 

Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumps av typen ”*bump*” tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post og maksimalt to stykker sammenlagt.
Endret av yrjan
Lenke til kommentar
Unnskyld meg, men det er jo du som har gjort noe galt så du kan jo bare holde kjeft :) Og hva har bumping av tråder ALT for tidlig med at jeg er fjortis i 32 uker til?

Ville bare poengtere at det er meningsløst å ødelegge en tråd med sånt bullshit som du bedriver. Vi har moderatorer til å ta seg av stenging/flytting osv. av tråder. Er så utrolig lei av folk som bruker mer tid på sånt enn på å svare på spørsmålene som faktisk blir stillt.

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...